myspace

Stuff for your blog!


MOJE NAJ, NAJ:
naj grad: Zagreb
naj klub: Dinamo
naj boja: crvena
naj knjiga: Glamour(Josipa Pavičić-Yo)
naj film: Butterfly effect
naj serija: Prijatelji
naj glumac: Tom Cruise, Ashton Kutcher
naj glumica: Drew Barrymore
naj pjevač: Lenny Kravitz, Sean Paul
naj pjevačica: Gwen Stefani
naj grupa: Coldplay
naj parfem: Mystery(Naomi Cambell)



Free Glitter Graphics, Cartoon Dolls, Animated Icons, Friendster Graphics, Piczo Graphics, MySpace Graphics, MySpace Codes, MySpace layouts, Doll Codes from http://www.freeglitters.com


Free Glitter Graphics, Cartoon Dolls, Animated Icons, Friendster Graphics, Piczo Graphics, MySpace Graphics, MySpace Codes, MySpace layouts, Doll Codes from http://www.freeglitters.com



Free Glitter Graphics, Cartoon Dolls, Animated Icons, Friendster Graphics, Piczo Graphics, MySpace Graphics, MySpace Codes, MySpace layouts, Doll Codes from http://www.freeglitters.com





myspace

Stuff for your blog!


Znaš kaj ja volim? Kad ga ližem, a ne dišem pritom i kad mi curi bijela tekućina niz usta… Okus KINGA je najbolji!

Nedostaješ mi cijeli dan. Jedva čekam da te vidim. Da uđeš u mene. Da dođem na tebe. Da spavamo zajedno i postanemo jedno. Voli te tvoja PIDŽAMA.

Volim kad uđes u mene malu, vlažnu... Kad uđes prvo se naježiš, a poslije ti je toplo i uživaš. Voliš štrcati u meni i po meni. Čeka te TUŠ KABINA.

Sjećaš se kad si mi polako umočio prst a onda ga polizao i tu radnju ponovio više puta. I onda shvatio, to je nešto najbolje na svijetu do sada. Tvoja NUTELLA.

Prija ti moj dodir i nježnost kada se obavijam oko tvog tijela. Postoji li ljepši osjećaj kada si ti gol, a ja na tebi. Voli te tvoja vjerna DEKA.

Jedva Čekam da ga uzmem od tebe, tako toplog i dugačkog, pa da sa njega pošisem sve bijelo i ljepljivo i da ga uzmem duboko u usta tako toplog. Oh moj SLANAC…

Ležim. Postaje mi stvarno vruće. Uzimam ga u ruke, vruć je i tvrd. Stiskam ga, on štrca po meni. Bez njega gorim, SUN MIX ja volim



Glitter Graphics, MySpace Graphics, MySpace Codes, MySpace layouts, Doll Codes from http://www.dressupmyspace.com


Free Glitter Graphics, Cartoon Dolls, Animated Icons, Friendster Graphics, Piczo Graphics, MySpace Graphics, MySpace Codes, MySpace layouts, Doll Codes from http://www.freeglitters.com



Free Glitter Graphics, Cartoon Dolls, Animated Icons, Friendster Graphics, Piczo Graphics, MySpace Graphics, MySpace Codes, MySpace layouts, Doll Codes from http://www.freeglitters.com


Glitter Graphics, MySpace Graphics, MySpace Codes, MySpace layouts, Doll Codes from http://www.dressupmyspace.com







Glitter Graphics, MySpace Graphics, MySpace Codes, MySpace layouts, Doll Codes from http://www.dressupmyspace.com

BORN TO BE WILD:)

31.03.2006., petak

s*u*g*a*r

Najdraži moji blogeri, here I come again...yes Evo ipak su moje ocjene izašle na vidjelo, i sad nemrem van u večeras... A sve zbog jebene kulje iz biologije... Ups, zanemarite to jeb***, jučer sam bila na ispovijedi pa...nono Poslije crkve smo misle na kavu, al smo ostale vani... Bojsi je pito anči za furanje, a ona je rekla da niš od tog jer bi ona njega samo barila, a opet barila i druge... Ma luda je! I kaj da još kažem, e da, u vezi tee. Ovaj njen za kojim je luda već dugo dugooo, pomirio se sa curom. Ja fakat nisam mogla vjerovat, koja je to seljačina od dečka, kad smo bili vani kaj nam je sve napričo protiv njegove ''bivše'' i cijelo se vrijeme upucavo tei, a na kraju ju i zbario, a sad... Ma svi su isti, ili bar većina... Ja sam imala bar u tom sreće, naletila sam na jednog od onih rijetkih, koji je dio one manjineyes... A sad ga glupača idem spucat, al...ma nebitno...
U utorak sam markala cijeli dan, učila sam povijest... Pa sam došla sam na povijest pisat test i otišla doma... Al nam je u četvrtak dofurala testove...i dobila sam pet! Tak sam happy... Al sam opet markirala cijeli petak, prvo sam ujutro zaspala prvi sat, a i pisali smo test iz hrvatskog, pa... Al pazite ovo, u utorak nastavljamo pisat isti test, jer nismo stigli. I sad je pol razreda maznulo testove, tak da bum si kopirala danas, heh dobri smowink. I to bi vam bilo sve od mene for today... I evo vam par slikica, ova prva je za pripadnice ljepšeg spola, a ovo drugo for boys ... UN BESO DE MIkiss

Najbolja metoda kako žene natjerati da gledaju nogomet:
Image Hosted by ImageShack.us

I tangice uz mercedes...men dreams:
Image Hosted by ImageShack.us

- 23:59 - Shoot... (86) - Print... - #

<< Arhiva >>

< ožujak, 2006 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31    


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Free Glitter Graphics, Cartoon Dolls, Animated Icons, Friendster Graphics, Piczo Graphics, MySpace Graphics, MySpace Codes, MySpace layouts, Doll Codes from http://www.freeglitters.com



myspace

Stuff for your blog!





BABY BASH lyrics



Glitter Graphics, MySpace Graphics, MySpace Codes, MySpace layouts, Doll Codes from http://www.dressupmyspace.com





myspace

Stuff for your blog!


Sex is like Nokia (connecting people), like Nike (just do it), like Pepsi (ask for more) and like Samsung (everyone is invited).

Sex is not an answer, sex is a question. Yes is an answer.

















Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us




Kaj nije sladak?! Klikni na njega... =)


adopt your own virtual pet!