myspace

Stuff for your blog!


MOJE NAJ, NAJ:
naj grad: Zagreb
naj klub: Dinamo
naj boja: crvena
naj knjiga: Glamour(Josipa Pavičić-Yo)
naj film: Butterfly effect
naj serija: Prijatelji
naj glumac: Tom Cruise, Ashton Kutcher
naj glumica: Drew Barrymore
naj pjevač: Lenny Kravitz, Sean Paul
naj pjevačica: Gwen Stefani
naj grupa: Coldplay
naj parfem: Mystery(Naomi Cambell)



Free Glitter Graphics, Cartoon Dolls, Animated Icons, Friendster Graphics, Piczo Graphics, MySpace Graphics, MySpace Codes, MySpace layouts, Doll Codes from http://www.freeglitters.com


Free Glitter Graphics, Cartoon Dolls, Animated Icons, Friendster Graphics, Piczo Graphics, MySpace Graphics, MySpace Codes, MySpace layouts, Doll Codes from http://www.freeglitters.com



Free Glitter Graphics, Cartoon Dolls, Animated Icons, Friendster Graphics, Piczo Graphics, MySpace Graphics, MySpace Codes, MySpace layouts, Doll Codes from http://www.freeglitters.com





myspace

Stuff for your blog!


Znaš kaj ja volim? Kad ga ližem, a ne dišem pritom i kad mi curi bijela tekućina niz usta… Okus KINGA je najbolji!

Nedostaješ mi cijeli dan. Jedva čekam da te vidim. Da uđeš u mene. Da dođem na tebe. Da spavamo zajedno i postanemo jedno. Voli te tvoja PIDŽAMA.

Volim kad uđes u mene malu, vlažnu... Kad uđes prvo se naježiš, a poslije ti je toplo i uživaš. Voliš štrcati u meni i po meni. Čeka te TUŠ KABINA.

Sjećaš se kad si mi polako umočio prst a onda ga polizao i tu radnju ponovio više puta. I onda shvatio, to je nešto najbolje na svijetu do sada. Tvoja NUTELLA.

Prija ti moj dodir i nježnost kada se obavijam oko tvog tijela. Postoji li ljepši osjećaj kada si ti gol, a ja na tebi. Voli te tvoja vjerna DEKA.

Jedva Čekam da ga uzmem od tebe, tako toplog i dugačkog, pa da sa njega pošisem sve bijelo i ljepljivo i da ga uzmem duboko u usta tako toplog. Oh moj SLANAC…

Ležim. Postaje mi stvarno vruće. Uzimam ga u ruke, vruć je i tvrd. Stiskam ga, on štrca po meni. Bez njega gorim, SUN MIX ja volim



Glitter Graphics, MySpace Graphics, MySpace Codes, MySpace layouts, Doll Codes from http://www.dressupmyspace.com


Free Glitter Graphics, Cartoon Dolls, Animated Icons, Friendster Graphics, Piczo Graphics, MySpace Graphics, MySpace Codes, MySpace layouts, Doll Codes from http://www.freeglitters.com



Free Glitter Graphics, Cartoon Dolls, Animated Icons, Friendster Graphics, Piczo Graphics, MySpace Graphics, MySpace Codes, MySpace layouts, Doll Codes from http://www.freeglitters.com


Glitter Graphics, MySpace Graphics, MySpace Codes, MySpace layouts, Doll Codes from http://www.dressupmyspace.com







Glitter Graphics, MySpace Graphics, MySpace Codes, MySpace layouts, Doll Codes from http://www.dressupmyspace.com

BORN TO BE WILD:)

28.03.2006., utorak

s*u*g*a*r

Image Hosted by ImageShack.usImage Hosted by ImageShack.us
waveEvo mene tek danas, zapela sam u učenju ovih dana pa... Oh my god!!! nutKolko ste komentara ostavili... Počela sam pisat blog sa par komentara po postu, a sad 114, pa to mi je rekord! A kaj da vam kažem, hvala svima, chitam vas sve, sam se nemojte ljutit ak me duže ne bude, da to je moja lijenost ...
Ovak da vas obavijestim u subotu sam išla ipak van ... Stara mi je došla sa sastanka i nećete vjerovat, jedino ona nije uspjela vidjet ocjene, jer je već bilo počelo predavanje. Koje ja sreće imam! Na kraju sam otišla van i bilo je fenomenalno! Al šećer na kraju... To predavanje bilo je o srednjim školama, di ćemo se, upisat bla bla... Ja planiram u gimnaziju, sam još točno ne znam kam u koju, opća je definitivno. Većina se staraca zanima za primjenjenu i sportsku gimnaziju. O tom ima najviše pitanja... A kad sam čula da nečiji stari misli kćer upisat u nadbiskupskubang, strgala sam se od smijeha... Pa ko bi normalan išo u tu školu??! Ja bi prije otišla u nižu smetlarsku nego nadbikupsku... Al dobro ima i takvih... No, dosta o toj temi, ima još do srednje...
Evo subotnjeg provoda... Najprije smo ujutro tea i ja išle tini kupit poklon, išle smo malo do grada, centra i tak... Kupile smo joj cd od tošea proeskog, majcu u terranovoj i preslatku mirišljavu svijeću. Onda smo oko šest joj to odnijele, bila je oduševljena, valjda... I u sedam smo krenule van... Išle smo, kao i prošle subote, u mambo. Tina je častila... Pa je došla ekipa iz škole... Ma great je bilo! Na početku mi se uvaljivo neki cigo, bla bla, ajmo brijat, bla bla... Ja sam mu rekla da imam dečka, bla bla, i otišo je... Ne želim se niš s njima petljat... Poslije je došo dečko, simpa il ne znam ni ja kaj, od matee, kak ga je luđakinja zbarila, a bivša mu je stajala do njih. Tak sam sretna zbog tee, za tim je dečkom luda već dugo dugooo... A on je imo curu, al sad su prekinuli... Cura mu je tak bahata, umišljena glupačica. Jednom prilikom smo skužile da joj kosa otpada, na glavi je imala rupu doslovno... Mi smo se strgale! Poslije sam srela dečka kojeg sam barila i prošle subote, tako je zgodaaan. Al zbarila sam ja njega opet, il on mene... Ma svejedno, barili smo sekiss. Brijem da ću prekinut s dečkom, ne viđamo se i ne čujemo u zadnje vrijeme, al žao mi je... Još ga volim, al to nije isto ko prije kad sam bila doslovno ludaaa za njim, mislim ne funkcionira naša veza više...rolleyes Šmrc... A poslije, zadnjih sat vremena došli su najgori trenuci u mom životu... Isuse moj bože brijala sam s frendom, ak bi ga mogla tak nazvat... Dečko je došo do nas, počeo mi se uvaljivat i iz zajebancije mi zabrijemo... On je onda otišo... A u međuvremenu se pojavio onaj moj zgodni od prošlog puta i mi plešemo, i vrati se ovaj frend nazovimo ga veki, i počne mi srat kaj mi on nije jedini, koji kurac sad plešem s njim... Ja sam popizdilaburninmad. Veki se počeo ponašat koda smo u vezi, ja sam mu rekla da je sve to shvatio preozbiljno i rekla sam mu nek odjebe... I onda kad je odlazio došo je do anči i bojsija, anči mi je inače jedna od best frendica a bojsi njen dragi, uletio je bojsiju kak može bit s anči, da na njegovom mjestu on nebi nikad bio i te spike... Ja sam mu htjela šamar zveknut, đubre glupo umišljenomad! Kaj mu je kriva sad moja frendica, prokleti skejterburninmad... I tak izgleda da sam izgubila još jednog frenda...rolleyesI sad vi recite da vjerujete u muško-ženska prijateljstva!?!?!
KisSam vas sve...wink


- 13:07 - Shoot... (64) - Print... - #

<< Arhiva >>

< ožujak, 2006 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31    


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Free Glitter Graphics, Cartoon Dolls, Animated Icons, Friendster Graphics, Piczo Graphics, MySpace Graphics, MySpace Codes, MySpace layouts, Doll Codes from http://www.freeglitters.com



myspace

Stuff for your blog!





BABY BASH lyrics



Glitter Graphics, MySpace Graphics, MySpace Codes, MySpace layouts, Doll Codes from http://www.dressupmyspace.com





myspace

Stuff for your blog!


Sex is like Nokia (connecting people), like Nike (just do it), like Pepsi (ask for more) and like Samsung (everyone is invited).

Sex is not an answer, sex is a question. Yes is an answer.

















Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us




Kaj nije sladak?! Klikni na njega... =)


adopt your own virtual pet!