Hit Counter
Hit Counter Vidim da ste se razbacali sa komentarima pa da nastavimo dalje :D - Gry's space - Blog.hr

ptspclan.com ogame.ba google.hr imageshack

Gry's space

srijeda, 28.03.2007.

Vidim da ste se razbacali sa komentarima pa da nastavimo dalje :D

Evo ukratko kako je bilo...

PETAK:
Mislio sam da dan nece proci bas najbolje kada ono bas suprotno. Uzivancija od jutra pa do drugog jutra :D
Nisam dosao na 1. sat jer...hmmm...nisam imao volje :D Vec smislio izgovor kada ono nije me upisala :P
Dosao sam na drugi sat(imao sam blok sat engleskog) i hajmo pisati zadacnicu. Napisao sve u 45 min i dobio 4...PONOSAN SAM NA SEBE :D
Onda 2 sata matematike(spavao sam)
1 sat HRV(nemam pojma sta sam radio ali mislim da sam bio na nastavi :D)
A onda su usljedile moje male lazi i prjevarice i sredio da pola razreda nema 6. i 7. satburninmadcoolrofl
Nisam mogao odoljeti :D

Vecer sam proveo sa Suzanom i bilo mi je prekrasno(kako nebi:D)


SUBOTA:

Jednostavno nije jedan od mojih dana...A sta cu. Dan sam proveo sa Dinkom i nije falilo zajebancije. Probao sam navecer otici do grada ali jednostavno nije islo :(
Otisli do videoteke posudili Tko je smjestio crvenkapici i polomili se od smijeha :D

BURAZ HVALA TI STO SI ME DRZAO NA ZIVOTU :D

NEDJELJA:

Bljah!!!!
Jedina pozitivna strana nedjelje je to sto sam bio cca 1 i pol sat sa Suzy...Ostalo je bilo kako sam i rekao....... BLJAAAAAH!!!!!!!!!!!


PONEDJELJAK:

Regrutacija...Budjenje u 5 ujutro(I HATE LIFE)
Nesmijes nista ni jesti ni piti(UMRI NIJE PROBLEM)
Dosli u Viroviticu, ja skoro pao na psihotestu jer sam ZIVCAN!!!! Sunce im zareno ja nisam zivcan. Samo sam malo neurotican, tesko se kontroliram, imam problema sa bijesom, imam kratke zivce, sitnice me izbace iz takta...Hmmm...OK ZIVCANA SAM OSOBA :D


UTORAK:
NO FUCKIN COMMENTS -.-


SRIJEDA(Today):

Opet sam muljao i opet smo imali 5 sati...Tolko od mene do vikenda...
Mozda uleti koja slika ili nesto zanimljivo do kraja tjedna...Ali vidjet cemo jos ;)
Be cool...Be good...POZDRAV SVIMA :D
- 15:36 - Komentari (10) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.