Hit Counter
Hit Counter Jos jedno GLOBe natjecanje - Gry's space - Blog.hr

ptspclan.com ogame.ba google.hr imageshack

Gry's space

četvrtak, 22.03.2007.

Jos jedno GLOBe natjecanje

Prvo da kazem sto je GLOBe. To je svjetska udruga svih eko skola koji kroz zabavu i odlican sadrzaj
povecavaju ekolosku svijest mladih(bar tako kazu)
Danas je odrzano jos jedno medjuzupanijsko natjecanje i mi smo zavrsili drugi. Na prezentaciji projekta
ocito nisam dovoljno lagao pa smo tako lose zavrsili zujo Ali nema veze. Ja sam trenutno veteran
GLOBe programa. Ovo mi je bilo zadnje natjecanje i mislim da su nas svi jako dobro zapamtili i da nece
zaboraviti da su decki iz TSD najludji u GLOBe programu. Uvjek je bilo gdje smo mi tu je i zajebancija :D

Nahodali smo se jako puno (kroz sumu po blatu i kisi) ali nema veze. Vidili smo poprilicno lijepih stvari i
nije mi zao niti jednog metra(iako mojim nogama je) Za 10 min idem sa Suzanom na ples i mislim da danas opet necu imati odmora do 22:00.

Ovakvi dani su mi vec postali rutina. Trci vamo! Trci tamo! Napravi sve! Ne napravi nista i moli se Bogu
da sve stignes. Jbg takav je zivot. DOCI CE I MOJIH 5 MINUTA :D

NAPOMENA:
Nemam bas puno vremena i BLOG je jos uvjek u izradi. Ali biti ce uskoro gotovo :D Bar se nadam :D
- 18:07 - Komentari (6) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.