siječanj, 2008 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      

Ožujak 2008 (3)
Veljača 2008 (1)
Siječanj 2008 (3)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

Opis bloga

MOJ POGLED PREMA SVIJETU.......

Linkovi

Dnevnik.hr
Video news portal Nove TV

Blog.hr
Blog servis

Forum.hr
Monitor.hr

SPEEDCOUNTER.NET - Kostenloser Counter!

NEŠTA O MENI




ZOVEM SE MARKO
-znaaaaaam

IMAM 14 GOD.
-napredan

ŽIVIM U NA....
-naj grad

IDEM U 8r
-najbolji raz.

IMAM DOSTA FRENDOVA
-to je ekipa

SPORT
-moj život nogomet

GLAZBA
-moj život

VOLIM.......

NOGOMET
CURE
SUNCE
MORE
GLAZBU
OBITELJ
ZABAVU
DOBRO DRUŠTVO
ČOKOLADU
FILMOVE
SMIJEH
KNJIGE
MOTORE
AUTE
SLADOLED
SERIJE
BITI NASMIJAN(uvijek


NE VOLIM.........

DOSADU
LOŠE DRUŠTVO
DOSAD.CURE
TRAČANJE




SLUŠAM-

LUKA NIŽETIĆ
HLADNO PIVO
DALEKA OBALA
TONY CETINSKI
TOŠE PROESKI
BOB MARLEY
AZRA
T.B.F.
CRVENA JABUKA
LETEĆI ODRED
GIBONNI
PRLJAVO KAZALIŠTE
OLIVER DRAGOJEVIĆ
DINO DVORNIK

petak, 18.01.2008.

FRIDAY

Ej,ljudi!!Danas je petak......napokon....išao sam ujutro u školu,tako da u pon.idem popodne u šk.......ZAKON.....jučer sam bio na javnom snimanju hrt-ove emisije ''LIJEPOM NAŠOM''.....išo sam s Dinom...bilo je O.K.....bilo je jakooo vruće i molili smo Boga da što prije završi da idemo nešta popit.......bilo je dosta ljudi i nismo mogli nikud.....strašno....al' dobro izdržali smo.......zatim smo otišli na hot-dog,pa na cugu......kafić je bio krcat,ali mi smo našli mjesto......oko 22h smo nazvali starce da dođu po nas......doma sam došao oko pola jedanaest istuširao sam se i bio spreman samo za spavanje......poslao poruku jednoj curi i zaspao.....i moram još reć da su naši rukometaši pobijedili.......u boj,u boj.......
E da moram vam reć da sam jučer sam gledao film ''DUHOVI SARAJEVA'',film je odličan.....u glavnim ulogama glume Severina i Enis Bešlagić......to je film o ljubavi,prijateljstvu,Sarajevu.........film koji nam je nedostajao........evo sada upravo dok pišem ovaj post pada kiša......neeeee.....mrzim je.......bio sam na službenom blogu LUKE NIŽETIĆA čovijek se danas vratio iz Španjolske,točnije iz predivne BARCELONE.....a već je podijelio s nama svoje dojmove.....očito mu nije bilo dosadno..........imam i ja tetu koja putuje svijetom.....obišla je pola svijeta......lani je krstarila Europom....kad napunim 18g možda me povede na neko putovanje...haha.....ja vam svake godine ljetujem kod nje u ROVINJU[pozdrav MARE] tamo sam domaći...i preporučam vam taj grad da ga posjetite u bilo koje doba godine,jer će vas tamo dočekati dobri ljudi koji su uvijek spremni pomoći.....a imaju dobru hranu...........do idućeg posta...koji će biti uskoro



| Stisni gas! (29) | Zakoči... | # |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.