petak, 17.12.2004.

Hitler je Tito!

To stoji na jednom zidu isprejano crnim slovima! Hitler je Tito. Živio pjesnik.

- 23:19 - Komentari (4) - Isprintaj - #

ponedjeljak, 06.12.2004.

Grade MOJ!

Grade moj, jedini. Sve ću ti oprostiti, sve ti opraštam, sem što izrodi onoliko klošara.

- 20:54 - Komentari (4) - Isprintaj - #

O ti covjece sto mi ovo uradi - Tesanjski Narodnjak

Svaki Wikend putujem u Mostar na predavanja CISCO akademije. Krenem rano u 6:30 iz Zenice, do Mostara. Dolazim u 10:30, sto je 4 sata vožnje. Imam predavanja subotu i nedjelju, a u nedjelju navecer se vracam kuci, u 10:30 sahata. Za prevoz sam izabrao Tesanjsku firmu A BUSS. Razlog što sam njih izabrao? Pa ta četiri dosadna sata puštaju filmove. Međutim, tako je bilo na početku. zadnju godinu dana nema filmova. Piči samo narodnjak. Primoran sam da 8 sati svake sedmice slušam narodnjčka izdanja zivotne nevolje, ljubavi itd....Ma prihvatio sam to. Naučio sam da živim sa tim. Ova zemlja je puna seljaka, pa šta. Nema veze. Malo po malo a ja zapjevam: 'CRNA ŽENOOOO, CRNA ŽENOOO' ili 'DA SE NAPIJEM, SVE DA RAZBIJEM, DA SE POBIJEEEEEM, SAMO DA TEBE DOBIJEM' a nije ni loša ona 'UVELE SU RUŽE OKO MOJE KUĆE, DOLAZIO NISAM DO JUČE'

- 20:14 - Komentari (3) - Isprintaj - #

petak, 03.12.2004.

Ocesljaj najradije odmah

Mnogi bi rekli da psovke imaju nekakve okvire medjukojima predstavljaju psovku. U mom gradu psovku i uvredu predstavlja i najnormalnija rijec, npr: ocesljaj, posvrbi, zastekaj, osvani itd...U kombinacijami sa rijecima: cakani, slatkisu, plavuso, djecace, curico prerastaju u pravu zbirku poezije, tako dobijemo remek dijela: ocesljaj djecace, osvani curice, posvrbi curice itd...Top slag su rijeci Malo i GA - Ocesljaj ga curice, posvrbi ga djecace...ako to predstavimo kao pitanje dobijemo: Zasto ga malo cesce ne zastekas, ili najradije odmah. Hvala.

- 18:18 - Komentari (4) - Isprintaj - #

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>