Kolko vas ima... Je**te, kolko vas ima....
Free Hit Counters
Get a Free Hit Counters


..Linkovi ..

rea
Photobucket - Video and Image Hosting
mARINA
Photobucket - Video and Image Hosting

asadaka amadala misanila

Photobucket - Video and Image Hosting
tonchi

United States of America

The Star Spangled Banner

Oh, say! can you see by the dawn's early light
What so proudly we hailed at the twilight's last gleaming;
Whose broad stripes and bright stars, through the perilous fight,
O'er the ramparts we watched were so gallantly streaming?
And the rocket's red glare, the bombs bursting in air,
Gave proof through the night that our flag was still there:
Oh, say! does that star-spangled banner yet wave
O'er the land of the free and the home of the brave?


Replica - "Otvori oči"

Otvori širom oči i
Reci mi što vidiš
Misliš li da sve će proći
Kad ih opet zatvoriš

Uključi malo mozak
Barem na trenutak dva
Shvaćaš li kako neki mogu sve
A ne možemo ti i ja

Mi smo uvijek bili ispod prosjeka
Dok kreteni dišu punim plućima
Mi smo uvijek žrtve koje kosi nepravda
Al još uvijek čvrsto stojimo na nogama

Udahni malo zraka
Misliš li da je dovoljno
Misliš li da svi drugi dišu
Kol'ko im je potrebno

I pogledaj oko sebe
Kako svi su jednaki
Shvaćaš li da nitko drugi
Ne misli kao ti
Nitko ne misli kao ti

Naše glave uvijek su ispod oblaka
Naše misli nikad nitko ne sluša
Mi smo vitezovi tupih mačeva
Svaka naša borba uvijek propada

A uvijek se dižemo iznova
Spremni na još par udaraca
Uvijek smo tu da nas se otjera
Otvori širom oči
Reci kako ti se čini
Da li misliš da ćeš moči ovako
Sam protiv svih

Samo bezopasno smetaš
Ni ne grizeš, samo čekaš
U nadi da će nestati
Svi krvoločni zombiji

Al to je najviše što možeš
Jer ti si malen, nemoćan
Tvoj trud je neprimjetan
Samo gubiš dan po dan

Ti si drukčiji od drugih
Ti sve vidiš drukčije
Samo ne daj da te smrvi
To što uvijek gubiš sve

Al možda dođu bolji dani
Možda trud se isplati
Možda jednom visoko
Poletimo ja i ti


We don't need no education...

06.01.2007., subota

A šta da radim??? =)

Heeeeey svima koliko vas ima!!! mah

Prvo i osnovno, VEEEEELIKA isprika Asadaki Amadali Misaneli što smo je jučer Rea & ja zajebavale do pola 5 !!!! Sorry Milka... =)) No hard feelings.. At least we had fun!!! rofl
Pa opet, još jedna isprika Marini što smo joj ostavile 152 komentara na blogu!! Look on the bright side – prof je rekao da moramo imat komentare na blogu.. =) Love ya
Dakle, mislim da ste do sad zaključili da mi je bilo jaaaaaaako zabavno sinoć..
A večeras fantastična trojka (Rea, Marina und Ich) ide u pohod na Cinestar!! Idemo gledat SAW 3!! Nadam se da će film bit bar u pola dobar kao prva dva!
Eto, nemam baš inspiracije, al eto htjela bih da pročitate jednu pjesmu koju sam napisala 4. rujna prošle godine, dok sam bila na praxi na Krku... Nadam se da će vam se svidjeti!!

Save water, drink beer!!!

Sitting in a messy room
With a bottle in my hand
Don't know how I got here
And I don't know where I am

I hear a voice, he says «Hello»
I wonder who he is
I say «Hello» and think to myself
I'LL NEVER DRINK AGAIN

One beer after another
What would say my mother?
I don't wanna drink, but I can't stop
I don't even like beer...


I tak... danas smo ja i Rea cijeli dan pjevale pjesmu od Alice in Chains «Queen of the rodeo» koja nam je prefora... Pa evo vam i riječi od nje! =)

Queen Of The Rodeo


My daddy was a trucker
Left home when I was three
He fell for some dude in austin
Then it was mom and me
She always wanted a daughter
Well look at what she got
A'hit me, beat me, a faggot I ain't
But a real man they say I'm not
I'm the queen, queen of the rodeo
Queen, queen of the rodeo
So cowboy, if you're lookin for lovin'
I ain't no queer, go fuck a steer
I think there's one over there...
I drink too much, I smoke too much
I'm a human waste
I buy a lot of cheap alcohol
But I'll tell ya honey, I really hate the taste
I dressed in drag, they call me a fag
But boy, I really don't care
Cause last night I met your girlfriend, sucker
And I hope ya like to share, cause she did
I'm the queen, queen of the rodeo
Queen, queen of the rodeo
So cowboy, if you're lookin to fight
I ain't no wimp, I scratch and bite
And I'm gonna kick your ass too...
Queen, queen of the rodeo
Fuck you!
Queen, queen of the rodeo
Queen, queen of the rodeo


Eto, to bi bilo sve za danas... Subota je... Za tjedan dana škola – NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE..... headbangheadbangheadbang
Al zato se zabavite danas, nemojte se previše napit... Pozdrav svima!!!!!! Kisssss...

PS. Alkohol je čovjekov najveći neprijatelj. Samo kukavica bježi od neprijatelja.party


- 19:26 - Komentari (2) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< siječanj, 2007 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        

Travanj 2007 (1)
Ožujak 2007 (2)
Siječanj 2007 (5)
Prosinac 2006 (1)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Let me entertain you...
Photobucket - Video and Image Hosting Photobucket - Video and Image Hosting

Photobucket - Video and Image Hosting

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

Photobucket - Video and Image Hosting

Photobucket - Video and Image Hosting

Photobucket - Video and Image Hosting

Photobucket - Video and Image Hosting

Photobucket - Video and Image Hosting

Photobucket - Video and Image Hosting