U K.U.R.A...

nedjelja, 07.01.2007.

Povratak Jedia (ovaj udruge nam slavne)

Daklem dragi moj. Čujte i počujte.
Nakon nekog izvjesnog vremena obnavljamo rad (samo iz razloga kako nas nebi izbrisali iz registra udruga, naravno uz uvijet da smo se i učlanili, što mi je nekako nejasno jerbo tih dana se puno pilo)naughty
P.I.Z.D.A. je pala, pokleknula, odustala. A samo iz razloga što smo svi obrijali brade i pustili šumu ispod pazuha pa smo mogli proči neopaženo kao i svi ostali "normalni" muškarci. A svi znamo da to nismo. No sad je uslijedilo puštanje bradice (kozje, decentne naravno da nas ne otkriju preuranjeno), a kako je zima nitko neće primjetiti obrijane pazuhe.
Isto tako jednoglasno donosimo izmjene i dopune Statuta. Pa kaže: glavni i odgovorni tajnik mora u svakom slučaju uvijek imati obrijanu pozadinu i prostor oko intimnih dijelova, naravno to pridržavajuće ćlanice trebaju voditi svakodnevno kontrolu. U suprotnom se bira novi glavni i odgovorni tajnik kojeg na dužnost postavlja doživotni predsjednik, tj moja malenkost.
Samim time kako sada već bivši glavni i odgovorni tajnik nije izvršavao tu svoju dužnost (nije da sam osobno vidio, rekle mi pridržavajuće članice) otvoren je natječaj za novog glavnog i odgovornog tajnika (u daljnjem tekstu tajnik). Pa stoga narode navalite.... kikiriki koštice... zanimacija za zube.
Nda... a sad malo ozbiljnih vijesti iz zemlje..... u zemlji ništa novog.
Pa malo iz svijeta... pa ni tamo nije ružićasto.
I sad daklem kad smo sve to prošli vrijeme je da završimo današnje predavanje sa: ja sam u kurcu budi i ti... kolega sjedite odličan dva, prolaziš.
- 23:24 - nekaj pametno? (0) - rit papir? - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno.