Grrrr....

09.02.2006., četvrtak

Strahovi pored tebe nemaju šanse... =)

Image Hosted by ImageShack.us


sinoć sam se osjećala loše.. ne znam zašto.. primjetio si i krenuo.. strpljivo... ''ne znaš koliko mi je divno s tobom.. dok me diraš.. draziš.. ali kad počnem ja maziti i ljubiti tebe povlačiš se... drazesna,što je..?''.. zagrljaj... tišina... ''nije mi dobro.. osječam se loše.. ne znam.. fališ mi.. strah me.. ''.. njezan zagrljaj.. ''a melena..''... nastavljam: ''imam feeling sa se sve promijenilo.... fališ mi.. zadnjih par dana je divno ali.. samo se diramo.. sex, mazenje, vođenje ljubavi, igrice... savršeno mi je.. SAVRŠENO nije riječ... ali.. što ako nestane prijateljstvo.. ako se utopimo u svemu ovome, otuđimo.. ako prijateljstvo postane sekundarna stvar... ja zelim da si mi uvijek prije svega najboljii prijatelj.. fali mi navečer da me pitaš sve ono što me inače pitaš kad sam bila vani (i kak je bilo.. di si bila...) a ne da odmah poludimo i krenemo, zadnjih par dana niti ne dišemo.. samo se prozimamo.. ma znam radim drame.. ali nekako me sad uhvatilo.. fališ mi.. fali mi razgovor s tobom.. fali mi najbolji prijatelj..u zadnja par dana samo smo se izivljavali, znam da se volimo, znam sve.. ali ne znam.. ''... prekida me i govori sve prave riječi ''.. psss... ajooooj, ljubavi.... znam... primjetio sam i ja to.. i ti meni fališ.. baš zadnjih par dana.. (re TU sam već bila mirna, sve je bilo riješeno!! hihi al je nastavio).... ne znam.. lud sam.. to je kemija, najrađe bi se svaki puta odalamio po glavi.. zelim te mazit, pričat s tobom ali teško mi se kontrolirat... znam da sam nezasitan (i ja sam!).. ali tolko te zelim... ti si drugačija.. na tebe drugačije reagiram, poludim... znam da su se zadnjih par dana stopili u jedna ogroman orgazam... ali nisi svjesna koliko si dobra.. koliko te volim... pričat ćemo.. puno.. pričat ćemo.. fališ i ti meni ljubavi... ''... =))) jedino mi je bilo bitno da si i ti to primjetio! da sam i Ja (mala blebetava) tebi falila.. da si PRIMJETIO.. ma ti uvijek sve primjetiš.. kontaš me, razumiješ, znaš da na tren sam se osjetila kao mala djevojčica izgubljena u nepoznatom intenzitetu strasti i prestrašeno zamjenila sve... osjetila sam nesigurnost.. kao tijelo koje ti pruza samo uzitak... hihi kao da ti više ne treba moj um.. =))) .. nemam razloga.. to su samo moji blesavi strahovi... znam... sve znam.. Znam!

pričali smo dugo.. dugo.. dugo... mmmm... kako je bilo lijepo.. strpljivo je saslušao moje bujice misli koje sam skupljala ovih dana.. sve.. brda naliza... planine ispitivnja.. hihi jadan... stvarno se iskazao... =)))
- 15:35 - Komentari (6) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

  veljača, 2006  
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28          


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

pssst..... =)

''Eres Mi Religion''