< srpanj, 2007 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31          

Studeni 2007 (1)
Kolovoz 2007 (2)
Srpanj 2007 (2)
Lipanj 2007 (1)
Svibanj 2007 (1)
Travanj 2007 (5)
Ožujak 2007 (5)
Veljača 2007 (4)
Siječanj 2007 (4)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Coments Yes/No Dizajn by: ..::ToRrY::..

Opis bloga i linkovi

Prvo i najvažnije, normalnima ulaz zabranjen!!! Ej ti rekla sam da je normalnima ulaz zabranjen!! Marš van!!!!!
Dakle, ak si još ovdje nisi normalan. Znaci možeš čitat naše gluposti.
Eh, da, posto mi poznajemo puno normalno/glupih/kurvastih ljudi onda necemo napisat svoja prava imena neg nadimke. Moje velicanstvo, (zahebavan se) Evil mean sexy machine, and ja- Sweetie i Minnie Me. Imamo 15 godina i živimo u zg-u.


Free Hit Counter
Free Hit Counter



linkovi:
Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr



POGLED NA SAT:

00.00~voli te
01.01~prati te ljubav
02.02~srest ćete se
03.03 ~jako te voli
04.04~nikad te neće zaboraviti
05.05~ozbiljno će se zaljubiti u tebe
06.06~pomirit ćete se
07.07~vara te
08.08~ljubomora
09.09~telefonski poziv
10.10~plavi dečko te želi vidjeti
11.11~jedan dečko te voli
12.12~sex
13.13~crni dečko te voli
14.14~želi tvoj poljubac
15.15~želi te opet
16.16~dogodit će se nešto loše
17.17~poljubit će te
18.18~dugo će te voljeti
19.19~netko koga neznaš te voli
20.20~čeka te
21.21~sviđaš se onom na kojeg misliš
22.22~vidjet ćete se
23.23~predložit će ti …

Sweetie

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

E-mail i msn: d_jenny14@hotmail.com
Izgled: smeđa kosa i tamno smeđe oči boje čokolade, visoka 168 cm, mršava, prekrasne duge noge
Sluša: Nirvanu, Papa Roach, Sum41...
Osobine: pametna, dobra, zabavna, brzopleta, previse se brine oko gluposti, snalažljiva i jos puno lipih stvari al ne smije se kazat...
Voli: Kurt Cobaina, colu, decke, svog cucka (Bubicasmijeh), nas af kors kiss pjevat, mrdat guzom rofl govorit riječi kao što su cofleki i njaf njaf njaf, mrkvu..
Ne voli: laži, brokule, voće, bezobrazne i umišljene ljude, rasiste i seksiste...
by:Evil mean sexy machine & Minnie me

Minnie Me

E-mail i msn: in_my_world22@hotmail.com
Izgled: smeđa ravna kosa i tamno smeđe oči, visoka 160 cm, dobra guzasmijeh
Sluša: apasolutno sve osim heavy metala, tj. metala.
Osobine: simpatična, jakoo tvrdoglavarolleyes, luuudacha jedna najneobičnijanut, zabavna
Voli:majmune (zivotinjske NE ljudske), ljeto, nassmijeh, gimnastiku, izležavat se i žderat chipsparty, juice vodkuparty, brbljat o glupostima dok ne crkne (doslovnorofl), krastavce (ne kisele)...
Ne voli: dosadu, bahate ljude, etiketiranje ljudi (to bi vam znacilo razvrstavanje ljudi po tom kaj slusaju il oblace- metalci, punkeri, sminkeri, raperi...), kelj...
by:¸Evil mean sexy machine & Sweetie

Evil mean sexy machine

email i msn: m_jessy22@hotmail.com
Izgled: tamno smeđa kosa, svjetlije smeđe oči, viosoka 166 cm, mršava, i sexy af kors =)
Sluša: Nickelback, Foo fighters, The Offspring, Rise Against, Lostprophets, The Distillers, Rancid, Sum41, Staind, Creed...
Osobine: izrazito feministički nastrojena, vrlo bossy rolleyes , tvrdoglava, brbljava, hrabra, luda....
Voli: Mp3, sarkazam, svog decka (NEEE prošlo svršeno vrijeme), čokoladu, nas smijeh , pametovat, vegetirat, glupirat se, sok od naranče, kišu,Rexa (R.I.P.)...
Ne voli : matematiku, profu iz matiše, laži, narodnjake, kurvice, pozere, umišljen ljude, rappere grrrr....
by: Sweetie and Minnie me

Photobucket - Video and Image Hosting

image hosting file

image hosting file



image hosting file

image hosting file


image hosting for myspace

image hosting for myspace


Ovo je za Evil

MySpace Layouts

MySpace Layouts



MySpace Layouts

MySpace Layouts



Myspace

Myspace


Ovo je za Sweetie

Myspace

Myspace



Myspace

Myspace



Friendster images

Friendster images


i ovo je za Sweetie

Myspace

Myspace




Friendster

Friendster




Bigoo

Bigoo





Myspace Cursors
Myspace Layouts




utorak, 03.07.2007.

Evo ga napokon.......mislim posta..........LOL........to uopće nije smjesno al dobro..........

Kao što obećah, napist cu post... Ovak, gdje da počnem.......OK, predala sam papire u lucijanku i nadajmo se da ću upast....brijem da hoću....yesmislim ono, kak sam bila zbunjena kad sam dosla tam u sk, brijem da me žena iz matise zapamtila, na prijavnici pol tog nisam ispunila i jos sam se na krivo mjesto potpisala...nisam znala dal da uzmem drugi jezik njem il da umjesto drugog jezika uzmem dodatne sate matiše, pošto je tam bila zena iz matiše nagovorila me da uzmem matisu....ludnamcoral sad sam se predomislila i na upisima cu to promjenit...daj ajde, nisam pukla uzet jos matiseludzujo, tak i tak idem u matematicku gimnaziju i jos da tjedno imam 6 sati matise, volim matisu al ne bas tolko.nononono... Sutra idem vidjet dal sam upala i nadam se da cu se vidjet s Kerolajn...kissPozz Kerolajnsmijeh....U subotu sam s njom i Evil bila u kinu,a poslje smo otisli do malešnice( za one koji ne znaju, tam je lucijanka), bilo je superthumbup....Kerolajn je superrrrpartythumbup.... i ic cemo zajedno u sk....ludara...njamismijeh
Evil sve do jučer nije znala di ce predat papire, htjela je ic u lucijanku zbog društva, al joj je sk daleko. to joj nije bio neki problem al stara ju je nagovorila da ide u 4.ona joj je blizu... tak da....buhuno....Evil ne ide sa mnom u sk.rolleyes Sad ide sa Sweetie, Sweetie je isto predala papire u 4........... I da Sweetie ima DEČKA.yesthumbup.....weeeee.........tinček je sretnik.....imate ga na slikama s maturalca...........
Jedna losa vijest: ne idem u Irsku noheadbangmadburninmadbuhuu........nonomadheadbangrolleyes.........vjerovatno se pitate zakaj al duga je to priča i fakat mi je se neda pisat.....nono
Evil ima bend u kojem svira gitaru...da gitarurofl...bolje receno tek je uči svirat al dobro joj ide.lolyeskisswink
I da s onom takozvanom letvom iz prošlog posta se više ne družimo al cura je fakat kurva na kvadrat.....hvala bogu pa idem u sk koja nema veze sa sigetom i ovom ruljim ovdje......svi su oni isti ko letva.........
E ljudi ne da mi se više pisat nadam se da sam se odužila kaj nisam dugo pisala......odoše ja sad...... bye byemahwavemahwave
Minnie Me



| …KoMeNtIrAj… (27) | …PrInTaJ … | ..#.. |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.