Prodaja preko interneta - Pronađi pratnju

utorak , 25.12.2018.

Prednosti online kupovine










Click here: Prodaja preko interneta






Definitivno najbrojnija nacija na svetu : - 6 lego kockica sa 8 kružića može da se složi na tačno 915,103,765 različitih načina. Če se nameravamo lotiti spletne prodaje je zato najlažja pot ta, da preverimo kateri izdelki so tisti, ki se na spletu danes tudi najboljše prodajajo.



Prodaja preko interneta

I to je sasvim logičan izbor — nema gužve, nema spremanja za izlazak, a ponuda proizvoda je bolja i ne zavisi od trenutnih zaliha u radnji. Sad se sigurno pitate što vam ja nudim zauzvrat?



Prodaja preko interneta

KAKO DA KUPUJETE PREKO INTERNETA: Ovi sajtovi besplatno dostavljaju na kućnu adresu i jako su jeftini! - Če boste upravljali pravilno lahko postavite dober temelj za svoj uspešen posel preko spletne trgovine.



Prodaja preko interneta

Ja se takodje bavim vec duze vreme izradom nakita od perlica,dugmica,beolin mase, pravim sapune,cetitke, obelezivace stranica.. Ali, i ja imam problema sa malim brojem kupaca, i to su nazalost uglavnom meni bliski ljudi. Mislim da to sto radim nije bas tako lose, ali ne znam kako da privucem ljude. Zivim u jako malom mestu gde nema sanse da se organizuje neka prodajna izlozba ili nesto slicno, tako da sam osudjena na internet. Stranica na fejsbuku mi se zove Rucni radovi Bubamara, svakako bi mi znacila neka vasa kritika. Zdravo devojke Reći ću par reči na ovu temu, kao neko ko se već godinama bavi ručnim radom i ko je već neko vreme prisutan na internetu i plasira radove putem istog. Ako želite promociju putem fejsbuka, nikako ne preporučujem da to bude profil već stranica. Prema pravilima Fejsbuka, zabranjena je bilo kakva promocija i prodaja putem profila i često se dešavalo da bez objašnjenja Fejsbuk ugasi profil. Znači isključivo se promovišite preko stranica, jer stranice za to i služe i niko vas dirati neće. Nemojte misliti da je lako prodati ručni rad preko interneta. Živimo u vremenu kada je konkurencija ogromna, kada vlada nepoverenje, kada su kod internet prodaje česte raznorazne prevare i podvale, tako da je dug i mukotrpan put pred vama. Meni je dugo trebalo da izgradim reputaciju na internetu i da prodaja putem interneta krene. Reputaciju gradite kvalitetnom izradom, poštenim i fer odnosom prema kupcu, kao i povoljnim cenama. Pošto ja nisam ljubitelj izložbi uživo, prodajem radove isključivo preko neta tj. Tek od prošle godine stvari su počele da se menjaju, ali pravila u suštini nema... Nekada ima posla nekada nema. Znam da će mi kenuti tek kada se pokrenem i otvorim neki prostor za rad i prodaju, a to će nadam se biti ove godine jer se stiču uslovi Ipak naš narod voli da pogleda, pipne, proba... Ako nekome treba savet ili pomoć, budite slobodni da me kontaktirate. Prosle godine sa se pocela baviti dekupazom na predmetima klasika,ogledala,kutije za nakit,flase,slike,obucu,torbe... Mnogo dobro ispada,odusevljena sam,a i ljudi koji to vide ostaju bez reci. Kako sam do sada radila za sebe i neke prijatelje,sada je doslo vreme da to pocnem da naplacujem. Radila sam stolice,komode,police,stocice,ma svasta... Interesuje me da mi pomognete kako da formiram cenu na kraju. Ne znam kako i koliko se naplacuje! Materijal je jako skup,radim iskljucivo sa akrlinim bojama,kvalitetnim lakovima,lepkovima itd.. Danas sam dobila ponudu da radim jednu kuhinju i strefila me nocna mora ,jer ne znam koliko da naplatim. Dosta se unosim u posao,kad pocnem ne znam da stanem,a onda imam upalu misica,boli me kicma i mislim,ako ni zbog ceg drugog,onda bar zbog toga moram da naplatim. Hvala unapred Obično se naplaćuje ako govorimo o zanatima-zidanje, moleraj, šivenje i sl.



Kako poboljšati prodaju- Ana Bučević
Pogledaj samo kako su male rezolucije slika u odnosu na druge stock sajtove. Od stupanja na snagu ovog pravilnika, vi kao trgovac možete koristiti zajedničko skladište za više vaših trgovina na različitim lokacijama. S tem odpadejo stroški izbire različnih mojstrov za izdelavo spletnih strani za posamezne trge. Naš profesionalan i stručan tim nudi Vam kompletnu uslugu, od idejnih i primenjenih grafičkih rešenja, preko isporuke uzoraka i konsultacije sa klijentom, do izrade i dostave koja može da bude i personalizovana, a na teritoriji cele zemlje. Najbolj klasična vprašanja začetnikov spletnih trgovin so npr. People just quit before they find success. Na osnovu člana 221.

[Tema: Tražim poslovnog partnera|Analno zadovoljavanje|Pervezne erotske priče]






Oznake: Minimalni, tehnički, Uvjeti, za, prodaju, putem, interneta

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.