Meeet Meee

Image Hosted by ImageShack.us

Ime mi je Lorena ako vech zelite znati,
ewo napunila sam 15 u 2.mj...nije loše...heh
živim u (ne)predivnom gradu Požegi
skoro svaki dan jedem cokoladu,nesto slatko uglavnom
najdraži hobi mi je sanjariti,i spavati,mogu spavat cijeli dan al pošto bas i nemam vremena...
najdraži jezik mi je English,i baš mi ide,možda jednog dana položim Cambridge(haha moš si mislit)
ples,pjevanje,gluma,crtanje,pisanje(pjesama,prica,sastavaka) obožavamte stvari-umjetnicka duša
i glazba-e to je prava stvar,bez toga...uf neznam sta bi bilo
e i starke svoje volim,u njima se osjecam totalno cool


a sad malo stvari za kojima i nisam baš luda:sport-bježi dok možeš
moja sestra-no comment
laž-nepodnosim i izdaja-grozne stvari
....
malo o buducnosti:
voljela bi nauciti svirati neki instrument(gitara,bubnjevi mozda...)
posjetiti Australiju i Englesku
NO-go-Me-t=taj mi je sport zanimljiv,i voljela bih ga nauciti igrat al onak profesinalno,zaprawo...





MoJi NaJ FreNdOvi:
pimp myspace

pimp myspace



myspace layouts

myspace layouts



KaTA(Katarina)
-cura je zakoon,mislim svi su moji frendovi zakoon
kata je pametna,full pametna,
uvijek je tu da ti pomogne kad trebaš
išle smo zajedno u osnovnjak i eto sad smo opet u istom razredu

myspace

myspace



ArChy(Arijana)
-ona je stvarno Groove
-baš je otkačena i zabavnanut
-ide na ples,i odlična je u tome
-i zna jako dobro saslušatisretan

myspace

myspace



AnnA(Ana B.)
-ona je druga škola i isto je simpa curka
-decki trce za njom,pametna je,zabavna
-bile smo naj frendice u osnovnoj
-još uvijek smo si dosta dobresmijeh

myspace code

myspace code



myspace layouts

myspace layouts




DaDa i MaRiJa:
njih dvije su sestre i idu u osnovnu
Dada je mirnija dok je Marija ona luđa
stvarno su drage i super se slažemo
njih dvije se baš nepodnose međusobno,zato
što su sestre i moraju se gledat svaki danzubo


image hosting

image hosting



NinAch(Nikolina)
ona je isto samnom u raz.
nova mi je frendica
isto je super i ludasretan
slavi rođendan na noć vještica(haloween)

MoNy(Monika)
mony ide samnom na engleski,privatno u Link
baš je draga,isto tako uvijek me sasluša
idemo zajedno do grada skoro svake subote
ima zakon,crvenu boju kose

myspace layouts

myspace layouts



Martina
Martina isto ide samnom na engleski
otkačena je,voli starije dečke
trenutno ima dečka(moj kum)
vesela je osoba koja te uvijek oraspoloži

myspace layouts

myspace layouts




njamiIrish Garfield Glitters

Irish Garfield Glitters




Celebrities Male Images

Celebrities Male Images


Johnny Deep(aRchyn favourite glumac)

free image hosting hosted images

free image hosting


Chad Michael Murray-baš je presladak,njemu nitko nemože odolitnjami


< svibanj, 2008 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31  

Srpanj 2008 (1)
Lipanj 2008 (2)
Svibanj 2008 (4)
Travanj 2008 (1)
Ožujak 2008 (3)
Prosinac 2007 (6)
Studeni 2007 (5)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komowi da / ne

Opis bloga

Retardiran...

Linkovi

Dnevnik.hr
Video news portal Nove TV

Blog.hr
Blog servis

Forum.hr
Monitor.hr

Mawla Breakdancerica

subota, 03.05.2008.

Is it so hard to except it...? I love u and u love her. Simple...

Iskreno nemam pojma šta da napišem...eto samo da se javim. Frendice su mi jučer imale hitnu intervenciju, da da to sam bila janut. I tako...uglavnom pozzam cijeli bend Krater i još posebno mog kuma Dinka, jer su jučer rasturili svesmijeh. Bilo je predobroo.I tako prvi put u životu sam rekla nekom da ga volimrolleyes, ali niš important, loll. Mislim je važno je meni ali ne i njemu, kak odvratan osjećaj. I zbog toga se i ne osjećam baš sjajno, sve u svemu boli me sve iznutra. Osjećam se ko da propadam i uništavam si cijeli život, jednostavno kao da odustajem. Ne znam jer više se ne trudim oko ničega, ne da mi se, jer uglavnom sve propadne...život mi je koooma, ne znam ni kak bi to opisalanamcor.
Sve je nekak grozno, i znam da je već svima dosta jer se stalno žalim. I zbog toga sam već izgubila neke meni drage ljude...cry

Sad se ja osjećam poprilično izgubljeno, prazno i tako to....najviše me pogodilo to što je on na moju izjavu rekao: Ha?! ali dobro šta da sad radim....odustat mi je preteško ali to je jedini način, čekat da vrijeme odnese svu tu bol. I da kad me opet budu pitali: "Jel ti njega stvarno,jako, onak ozbiljno voliš? " mogu reči: kakva ljubav, ja njega više ne volim, ne il još bolje: koga?
Ne znam šta bi vam još više rekla...

don t blame me cause my heart is bleeding for u
I ll just close my eyes and pretend I hold your hand ...
when I cry all my tears because of those brown eyes, blue hair I will close my heart forever, close all of the windows.... and die
and u want even remember who I was
but life is like this...
...
.sometimes I think about this...I ask my self if I die would anybody care,would u care...
Emo



| Fernando Torres Rulz (11) | =) | *-* |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.