Ljudi u tajni tekućine


"U ljudski um se ne prodire..."
Doista snažna riječ. Vjerovao sam nekada
da se oni koji vole nekim osobitim načinima
umiju pretvarati u tekućine, pa se sretati
i doticati iznutra. Tako ste Vi nekako
lakoćom mogli nastavati moju krv,
moje stanične drhtaje, pa čak i one
slane kaplje što klize niz lice.
Znate, ja sam u filozofiji svoga
romantičnog pjesništva sklon
raznim pretjerivanjima, mitološkim
i ontološkim konstrukcijama i počesto
iskreno vjerujem da ste Vi više
od same žene, da ste Vi više
od običnog bića. A sada mi je milije
i prirodnije voljeti Vas baš u Vašoj
običnosti, jednostavnosti i onim
priprostim znakovima ljudskosti,
čija Vas ukupnost ipak tako jako
razlikuje od svih. Najdivnije s Vama je
osjećaj. Osjećaj teško objašnjiv
da se svijet pod nama i u nama pomiče.
Osjećaj da zvijezde klize točkastim
tračnicama. Da kreveti imaju pramce
i jedra, a naše postelje da plutaju
svemirskim prostranstvima bez kormila
i sidra. Vi dajete onaj fini osjećaj
nestrpljivog življenja. Pomičete zavjese
mislima i dotičete blage kretnje sjena
u njihanju sobnog lustera, pod kojim
piše neka zanesena duša.
Vi dajete osjećaj zanosa.
Osjećaj da su sva cjenkanja nebitna.
S Vama nema strahova.
Magle hodaju s rukama u džepovima,
a sutoni su početak bajke kojoj se
ne može predvidjeti kraj.
Nema s Vama sladunjavosti, jer
Vi pijete iz vatrene posude samoće.
Neuhvatljivi ste jer visoko uzdižete
samosvijest osobite žene.
S Vama nema lake emocije.
Banalne vibracije.
Od Vaše energije se može roditi i umrijeti
i opet roditi, za nešto što ne znate ni Vi,
je li iskušenje, tajanstvo ili naš novi svijet.
Vama se može vjerovati.
U Vas vrijedi vjerovati.
Vi ste najljepše otkriće sna u tijelu žene
zbog kojeg sam rođen i ne pitam,
od kakva će sječiva biti moja smrt.
Vi koja bi uvenula bez slobode,
toliko lijepog meni dajete,
koji ne znam koraknuti bez svoje tamnice.
Divni ste.

23.01.2007. u 11:15 | 0 Komentara | Print | # | ^

<< Arhiva >>

  siječanj, 2007 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv



Komentari da/ne?

Opis bloga

Čovjek je kao vrijeme,
prolazan!

Linkovi