ožujak, 2008 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31            

Svibanj 2008 (1)
Travanj 2008 (2)
Ožujak 2008 (5)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

Opis bloga

...zapisi, beznacajni zapisi...

...

...livingdeadgirl...
pravo ime jelena...
dakle, to sam ja,
autorica ovog bloga...
mlado ljudsko biće koje voli pisati,
iako sve što napišem nema smisla,
sve su to samo nabacane riječi...
na svijet gledam malo iz crnog
kuta, ali smijem se ja...
uživam u glazbi
(brat mi svira u klaustrofobiji)...
volim crnilo, mnogi to neshvaćaju,
al mene to jednostavno ispunjava
...
i nema se više šta reći o meni,
ah, upoznat ćete me korz blog...

za kraj...
pjesma koju obožavam:


Sweet dreams are made of this
Who am I to disagree?
Travel the world and the seven seas
Everybody's looking for something
Some of them want to use you
Some of them want to get used by you
Some of them want to abuse you
Some of them want to be abused

Sweet dreams are made of this
Who am I to disagree?
Travel the world and the seven seas
Everybody's looking for something

Some of them want to use you
Some of them want to get used by you
Some of them want to abuse you
Some of them want to be abused!

I wanna use you and abuse you
I wanna know what's inside you

Movin' on
Hold your head up
Movin' on
Keep your head up (repeats 3x)

Movin' on!

Sweet dreams are made of this
Who am I to disagree?
Travel the world and the seven seas
Everybody's looking for something

Some of them want to use you
Some of them want to get used by you
Some of them want to abuse you
Some of them want to be abused

I'm gonna use you and abuse you
I'm gonna know what's inside
Gonna use you and abuse you
I'm gonna know what's inside you

joj, obožavam ju...






nedjelja, 09.03.2008.

***

Dakle, 9. 3. je...vrijeme je za novim postom... u prošlom postu pisalo je kako se promjenilo nešto...i je...i možd je bilo malo bolje, bar na krato vrijeme, hehe... taj dan me očito puklo nešto, ali sad nisam u tom raspoloženju...tako je bolje, ne zaslužujem ja to... nisam dobra osoba kako bi živjela u lijepom svijetu, ne zaslužujem ja to...ali bit će bolje, valjda...pisalo je kako radimo pogreške, i radimo ih previše, ah,sve je to za ljude...i samo mi nije jasno to što se razlikujemo, znači li da mi moramo osuđivat one ostale, naravmo da ne, ali u današnjem svijetu sve je puno osuđivanja...za poludit...mislim ne moraš, ali kad sam ideš kroz to, onda poludiš... no dobro...uglavnom nije lako...ajde šaljem pozdrav i to je to...



| komentari (7) | print | # |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.