ponedjeljak, 08.03.2010.

U meni grč kad odeš....

Ponekad je potreban pravi film, scena, pjesma.... I grč prestaje. Baš se iznenadim kad postane bolje. Onak, samo od sebe. Valjda već i grču postane muka. A ponekad nema pomoći.
Živim za ove prve trenutke. Kod ovih drugih želim da me nema.

Treba mi netko. Ne da viče na mene! Na mene se ne viče. Nego da mi opali šamarčinu jednu, onakvu poštenu. Zakaj? Zato jer nekad scene iz filmova ne pomažu. Zato jer sam nezadovoljni kreten koji se žali. Uvijek na nekaj. Prokleti čovječuljak nebitan u ovom svemiru. To sam ja. Uvijek mi nekaj smeta. Nikad po volji. E, jedna pravovremena šamarčina od prave osobe bi pomogla. Drage osobe. Da si barem tu! Da me tučeš kad treba.... Da mi budeš lijek.

Nezadovoljan? Pogledaj oko sebe! Idiote! Pogledaj u sebe! Izdigni se iz svojeg tijela! Ajmo malo ptičje perspektive! I pogledaj! Progledaj!!!! Proklet bio!



22:16 | Komentari (0) | Print | ^ |

<< Arhiva >>