petak, 03.07.2009.

Facebook rules not!

Darko sent you a message.

Subject: JADNICE

"I eto pa mudruj nemas preceg posla probaj nekako da napakostis kako ikako znas
vremena imas pa mudruj ne bojim te se vec ako ti se ja natovarim na kosti jadna ti
pored tih svih svoji jada sto imas neces znat sta te snaslo a znas da sam pametniji i
da cu ti vratit puno zesce a sta god radila nemozes me zajebat nikako.Ja tvom nikom
nisam nista slao nit mi pada napamet da se igram djeciji igara a ti eto napravi prvi
potez e onda cekaj sta ce te snaci.Idi trazi posao pizda ti materina jadna i
glupava"


Evo, stigne meni ovakav mail sa profila Darko Grlica. To me ne brine. Ono kaj me brine je da bi takav mail (ili bilo kakav) mogao stići nekim drugim ljudima, a da ja to nisam napisao. Danas se tako lako predstavljati kao netko drugi, ukrasti identitet i raditi sranja, a da te nitko ne vidi. Moguće je postati mail, a da se krivotvori pošiljatelj, a moguće je vjerojatno i sa SMS-om.

Ovo je možda spačka mog najboljeg prijatelja, ali sam se zamislio....

Ponovit ću još jednom. I'm tired of using technology....

Ako ne čujete iz mojih ustiju ne vjerujte da sam rekao! Nisam čovjek koji se boji reći da bih se skrivao iza slova. Nekad je lakše slovima, ali to je druga priča.... Nema govora o strahu.

Kao što nisam Klokan tako nisam ni ovaj Darko Grlica na Facebooku koji zaobilazim u širokom luku makar dobivam pozivnice od "željenih prijatelja" svaki dan.

Ovo što ovdje pročitate to sam ja napisao.... I tome možete vjerovati. Nigdje drugdje nemam želje ni inspiracije ostavljati trag.


17:17 | Komentari (0) | Print | ^ |

<< Arhiva >>