srijeda, 24.09.2008.

Poligon za pogrešne stvari

Ovo mjesto. Razočaran sam u sebe. To sam mnogo puta ovdje napisao. Mnogo i razmišljam o sebi i svojim postupcima pa zato i jesam nezadovoljan sobom. A ne bih trebao biti. Proveo sam šest godina gradeći nešto i dostigao cilj. Ali to me nije toliko usrećilo kao što me rastužilo nešto što sam gradio godinu dana. A u tome nisam uspio.

I zato sam loš! Ne mogu vjerovati da sam tako jadan i bez veze da mi se to moglo dogoditi! Da ne napišem niti reda o najvećoj stvari u životu do sada. I zato sam ljut na sebe! I nezadovoljan, a nemam razloga biti. Sva sreća da ima netko tko će biti ponosan na mene kad već ja nisam.

Komad papira koji će me odvesti na dobar put. Nadam se. Vidjet ćemo. Nisam se iznenadio jer sam to i očekivao. Možda se zato i ne radujem previše. Sve je bilo tako očito. Kao i ono drugo u stvari.
Pa zašto sam onda iznenađen? E, da imam odgovore ne bih izgledao ovako izgubljen. Ne bih se osjećao upravo suprotno od onoga kao što je logično. Malo je toga ovdje bilo logično.

U svakom slučaju, hura za mene!! I za sada i za budućnost. Nema straha! Svega ostalog ima. I boli i tuge i osmjeha ponekad. I ja kao i Toni umirem sto puta dnevno, ali se i rađam iznova. Svega ima. Ali straha ne!

Vidimo se na vrhu.


12:48 | Komentari (0) | Print | ^ |

petak, 12.09.2008.

I really want you....

No matter what I say or do, the message isn't getting through,
And you're listening to the sound of my breaking heart.





I really want you to really want me, but I really don't know if you can do that.
I know you want to know what's right but I know it's so hard for you to do that.
And time's running out as often it does, and often dictates that you can't do that.
But fate can't break this feeling inside that's burning up through my veins.


09:54 | Komentari (0) | Print | ^ |

četvrtak, 11.09.2008.

Za neke jednostavno nema lijeka....

Jedino čekanje.

I nada.

Nada u happy end.


11:19 | Komentari (0) | Print | ^ |

srijeda, 10.09.2008.

Pišem, ali ne objavljujem....

Jednog dana.

Za sada je bolje da su mi usne zatvorene. Otvarao sam ih pa gle kud me to dovelo.

Na rub.


08:33 | Komentari (0) | Print | ^ |

ponedjeljak, 08.09.2008.

Almost lover

Goodbye, my almost lover
Goodbye, my hopeless dream
I'm trying not to think about you
Can't you just let me be?
So long, my luckless romance
My back is turned on you
I should've known you'd bring me heartache
Almost lovers always do



And when you left you kissed my lips
You told me you'd never ever forget these images....





I cannot go to the ocean
I cannot drive the streets at night
I cannot wake up in the morning
Without you on my mind
So you're gone and I'm haunted
And I bet you are just fine
Did I make it that easy
To walk right in and out of my life?


15:50 | Komentari (1) | Print | ^ |

ponedjeljak, 01.09.2008.

Ako to nije ljubav ne znam kaj je....

Volim svaku tvoju nesavršenost. Volim ono kaj ni ne primjećuješ na sebi, kaj nitko drugi ne primjećuje.... Toliko svakodnevne da su ljudi na njih zaboravili. Obične stvari.

Bile bi obične na nekoj drugoj, ali na tebi su savršene.


08:13 | Komentari (0) | Print | ^ |

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>