utorak, 01.04.2008.

Znam da ništa ne znam....

Ništa ne znam. Ni kak se osjećam. Ni kaj da radim. Ni kaj da ne radim. Znam kaj ne bih smio, ali to baš najviše želim.
Stalno neka borba u meni. headbang

Danas se rade spačke. Prvi travanj and stuff. Meni se ne da. Ma ionako ih radim svakog dana. Većinu na svoju štetu. Tako je već godinama i ne vidim zašto bi sad bilo drugačije. Ne gleda mi se sport. Ne čitaju i se novine ni portali. Ništa. Ako izgubim apetit onda se počinjem brinuti.

I ne mogu razmišljati jer sve što radim je razmišljanje. I više ne čujem svoje misli od svojih misli. I sanjam po noći, a po danu imam noćne more....

"Za koga ove suze padaju kad ti ih ne čuješ? I sumnjam da me pamtiš, da mi ikad ime spomeneš...."

Da mi netko zabrani ovo pisanje mislim da ne bih preživio. A ovako.... Moram.

Luv D.


13:32 | Komentari (0) | Print | ^ |

<< Arhiva >>