ponedjeljak, 11.02.2008.

Pokloni

moje srce kuca za tebe.... (joj patetike)

Šmrc. Kad već nemam nikog da me loli, nijednu da joj kažem moja voljena, nikog da mi kupi poklončić neki.... Kupio sam sebi nešto da manje boli što me nijedna ne voli. Ipak živimo u 21. stoljeću gdje je materija najvažnija i bijeg od stvarnosti najbolji lijek. Bliži se 14.02. Bože, bit ću opet sam.cry Mislim da ću ronit suze, ali će bol prestati kad se pogledam u ogledalo, a on svijetli. Aha, moš mislit.
Barem će nešto blistati na meni! Moje će oči gledati lošu kopiju najvećeg svjetla meni dostupnog, prelošu kopiju neopisive nježnosti meni nedostupne.
Jebat ga. Moći ću reći da imam lanac. Baš i nije nešto. Tako nedostojnu zamjenu. Znate kaj? Nije ovo stoljeće za mene....


22:29 | Komentari (2) | Print | ^ |

<< Arhiva >>