petak, 19.12.2008. ♥

♥ eVo meNe opEt nakon puno,puno dana:) ...sOoN is...ChriStmaS!!

hellooooo xDDDD
evoo i mene nakon duuugo duuugo vremena..;-)))
otkad nisam pisala...pa prošlo je cijelo cjelcato polugodište...vidite kaj mi ova škola radi,ne stižem više na blog ni jednom u polugodištu,hh...ali srećom danas je završila i nema je sve do......dogodine!! dakle,nisam stizala...ali nije vam bilo baš mnogo toga novoga... naravno,osim toga da sam dobila prije otprilike 1,2 mjeseca papigicu,hahaha...točnije,moja sestra ju je dobila,ali ona se ne zna brinuti za nju onako kako treba. ona bi samo "pričala"s njom,a ja da kupim one njene ostatke od hrane ili neznam kaj već...khm-khm...
onda.....ples sa zvijezdama...nemrem vjerovat da je sutra već gotova sezona!?!! mislim da će pobjedit zlata i ištvan,oni su ipak malo bolji od maria i ane..bar meni tako,neznam,i moje frendice bruje o tome...hh... onda ima još jedna vesela vjest,za mene...cerekrepriziraju se obični ljudi:))))) napokon! fino bilo je i vrijeme,mislila sam da će još dok je bilo ljeto početi reprizu,nego tek prošli mjesec..ali nema veze...lako se uključit kad si već pratio:) drago mi je da opet mogu gledati svoju omiljenu actress, Vlastu RAmljak:) divno je slušati opet one njene poučne rečenice,njen stil mi se sviđa, njen pokušaj da očuva obitelj...pa to je divno što je opet svakodnevno gledamo na tv-u... i tako... došao i Božić i Nova godina.... proletjelo je ovo od 9-12 mjeseca....... a neznam još gdje sam za Christmas... kod kuće ili s frendicama.idem i na polnoćku pa neznam kako ćemo se organizirat točno,ali ima još vremena...hehe, kod mene vam je sve već od prošle subote okićeno... drvce još nije gotovo,ali ukrasi su tu,stavljaju se svjetla,one male lampice na prozore,na vrata, u svakom kutku gdje zavirite ima po nešto božićno xd ...baš volim to nizanje božićnih ukrasa...;)
i eto...prošlo još jedno polugodište,došao još jedan božić....naughty ja vas sad sve pozdravljam i uživajte mi u ovom malo boljem vremenu nego proteklih dana!!!

pozzdrav od Danchy :) kiss

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.