srijeda, 25.06.2008. ♥

♥ "HoT tOwN, sUmMeR iN tHe CiTy..."

waveHellooo!!!!
Nadam se da vam se sviđa naslov;-)

Evo mene nakon dugo vremena.....nikak mi se nije dalo...ovo sad nema škole,pa mi stotinu drugih stvari padne na pamet....nikako na blog..

I eto...konačno gotova još jedna školska godina!!! Weeeeee!!!! party Napokon...stvarno smo se načekali do novih ljetnih praznika..hehe... opet slobodni... a od mog prošlog posta se dogodilo stvarno puno stvari,a jedna od važnijih je, već u prošlom postu spomenut, kraj Ratkajevih. Šmrc.. još ne vjerujem da su gotovi... dobro, vjerujem,ali termin u 18,30 je bezveze ispunjen nekim drugim programom..vidi se da fale oni likovi, glumci, njihovi životi, zgode i nezgode, zapleti, raspleti... čak me posljednja epizoda pomalo rastužila... a dobro, u rujnu ili listopadu čeka nas nova sapunica....

Onda, počeo je i dugoočekivani Euro 2008 na kojem smo se kao i uvijek prvo provukli kroz ušicu igle. i svi mi mislili, wow, dobro nam je krenulo...i ja isto..hehe...a onda...ono naše standardno...prerano veselje u onak opasnoj tekmi...i gotovo...headbang. Ja još nemrem vjerovat kako smo ono izgubili... hm..naše veselje trajalo je jedva 30 sec...i onda Turci u napad.. a stvarno,da nismo mogli još par sekunda izdržat,pa se onda veselit?! Ah,sad je prekasno... A tu mi je posebno bilo žao malog Klasnića... nakon onakvog oporavka i ponovnog vraćanja igri, da nam gol...prvo se veselimo i onda.. izgubimo tuzan Baš bzvz... Eto.. nmvz... drugi put moramo pametnije igrat... A upravo igra Turska i Njemačka.. Hm, da mi je znat tko će pobijediti... ja se nadam da će Nijemci izbacit one Turke...zaslužili su!

...I'm like a bird, I'll only fly away
I don't know where my soul is,
I don't know where my home is...
To je iz one pjesme I m like a bird od N.Furtado... Baš uživam u njoj...... Sviđa mi se i tekst, i glazba....... tak i ja ponekad poželim pobjeć iz te dosadne svakodnevnice... letjeti...letjeti...i samo letjeti ..hehe, dok ne ispunim post!

Eto, ja baš i nemam ideja za post..hehe...ne ljutite se valjda... ne da mi se baš razmišljati...hm...ja sam vam ono, za šoping, za icecream, za beach, za užitak... i zato..iako su lijepi postovi Darije (naravno, i vi ostali lijepo pišete=) ja ih ne uspijem svaki put pročitat do kraja. Ne razmišljam ja na takav način... ja ono..tak...ipak sam ja razigrana, vesela, ne brinem puno o budućnosti, uživam u partyima, sastancima s ekipicom mojom...;)

I eto...tako vam ja pišem kao novinarka (Fisherica iz Ljubavi u zaleđu).. baš kao i Adrian.. usredotočena na fakte i ne razmišljam puno o dubljem...al nisam ja glupa,hehe..sam malo djetinjasta..

........možda i ovo ljeto odemo kod rodbine u St,al još je lipanj, idemo tek sredinom srpnja.....yea!.........drugi put ću ,ako vas zanima, imat više detalja o tome;-)

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost

Evo jedna prikladna fotografija za ljeto! e,da mi je otići malo do tropskog otočja, hehe..

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost

Ja vas sad pozdravljam!!! Uživajte mi u ljetu!!!!
PoZzZzZdRaV iZ oSiJeKa ;-) sretanmahwavekisswave


Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.