utorak, 27.06.2006.

Ponedjeljak i Utorak

BOOOK evo da vam ispričam šta mi se desilo. U pon. sam otišo spavat kod prijatelja tj. mošnje, otšli smo na kupanje bili su tamo manu,zeko,paolo,mate,korina,ariana,martina ... i sve je bilo ok. ali navećer bila je živi kaos ne smijem vam reči zešto :-( uglavnom pokazo sam ono što rijetko kad pokazujem uglavnom ispo sam velika PIČKA nikad neču zaboraviti!! drago mi je što sam imo frendove pa su mi pomogli,dobro sada ja to pokušavam zaboraviti.I VIŠE NIKAD NEČU PONOVITI

blog

blog






danas
Danas su me moji frendovi jako iznenedili
ovako bili smo na kupanju ljepo smo se dogovorili da idemo itd. dođemo na bezen i tamo nas nepuštaju unutra nakon nekog vremena njih desetoricu pusti, samo mene i matea ne pusti kao samo zato što mu je mateo j..o mater ali ja nisam ništa učinio ali mene ne pusti onda smo se mi otišli SAMI!!! kupti nekih 200tinjak metara od njih i tamo smo ostali. 2 sata niko se nije pojavio da nam bar kaže "daj dođite tamo ajde probajte nekako uči" pa da ide ča ali ni to mi smo ostali tamo kao TELCI!! Poslije baš kad smo krenuli sreli smo naše prijatelje i kao da nije niš bilo otšli smo doma.MORAM PRIZNAT DA SU ME IZNENADILI!!!!

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us


blog images

blog images





- 21:41 - komentari (14) - print - Ponedjeljak i Utorak -

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.