četvrtak, 15.06.2006.

LUDNIIIIIIIIICAAAAAAAAAAA

YOO Pa šta ima?? PA LJUDI GOTOVA JE ŠKOLA NAPOKON!!!!
Jučer je bila čajanka joooj bilo je ludo prije čajanke smo bili u (m)učuonici pa smo sve razbijali jooj baš mi je drago. Neko vrijeme sam bio žalostan zbog osmaša koji su se rastali s nama (a i zbog neke druge osobe) OK! Zeko i krešo su se valjda gadno posvađali neznam. Voli bih pozdraviti 6c jer možda ih ovo ljeto neču vidjeti, pozzz!!
Drago mi je što je gotova škola sada napokon ču moči vani s prijateljima a da ne me brine zadača ili nešto drugo. HOČU DA SE LJEPO OPORAVITE OD ZATVORA!!!!
eeee možete odmah posjetit naš blog od mene i zeka
kezomania







adopt your own virtual pet!

- 21:06 - komentari (15) - print - LUDNIIIIIIIIICAAAAAAAAAAA -

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.