//grintaonica// https://blog.dnevnik.hr/grintaonica

subota, 21.10.2006.

..ajme & kuku ..

..obaram vlastite rekorde..

..tijekom 24 sata sam uspjela podići frku 2 puta.....jasno, oba puta sam nešto krivo skontala...ili su bili neki čudni spletovi okolnosti.....fakat mrzim te okolnosti...posebno kada se spletu, prepletu, svuzlaju i ja, na koncu, ispadnem blesava....

....ipak, nije mi nešto jasno - to "krivo skontavanje", dramatiziranje, patetika i slične trice baš i nisu u mom stilu.....ili sam pošandrcala...ili sam se toliko uplašila da tražim "dlaku u jajetu" i opravdanje za neopozivi „nestanak“ – jedan od onih kad' zametem sve tragove pa se tamo negdje netko zapita jesam li uopće ikada i postojala...

......hm?....HM!

GrintavaLasta 24.2.2006 13:25

21.10.2006. u 11:55 • 0 KomentaraPrint#^

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.