//grintaonica// https://blog.dnevnik.hr/grintaonica

petak, 20.10.2006.

.. IZGUBLJENO - NADJENO II ..

...htjela sam predložiti Zvjezdanu da otvori agenciju "izgubljeno-nađeno" budući da mu taj posao ide od ruke (kada sam ja u pitanju i toplo se nadam – samo ja), ali sam se predomislila....mislim, ne bi bilo zgodno (a niti zdravo po njega) da počne pronalaziti i neke druge "zagubljene" duše....hm, može li se agenciji ograničiti posao na pronalaženje samo jedne određene osobe (pogodite koga)...ono, čista ekskluziva...a kao pojašnjenje takvog sužavanja kruga djelatnosti navesti da je dotična toliko sklona zagubljivanju te da zaposlenik (ujedno i vlasnik) ionako ne bi imao vremena za ostale aktivnosti..

......moram, pod hitno, pročačkati po zakonima i snimiti situaciju...no, bojim se da ne postoji zakon kojim bi se regulirao jedan (nedavno ustanovljen) mogući problem...naime, pokazalo se da dotični postaje sklon zaboravljanju što, do temelja, dovodi u pitanje njegovu podobnost za držanje jedne takove agencije..

..prvo – može zaboraviti gdje sam pa će proći vremena i vremena sve dok ga nešto ne podsjeti da bi trebalo načiniti inventuru pri kojoj bi ustanovio da više nisam tamo gdje on misli da jesam..

..a drugo – kada bi me pošao tražiti, mogao bi zaboraviti kojim poslom je krenuo što bi rezultiralo jednom, u nepovrat, izgubljenom dušom - La Tragédie..

Zaključak: o agenciji još razmisliti, ali (već sutra) poslati poklon-paket od 10 kutija Antisklerina (jel' to dovoljno za idućih pola godine, hm?)

p.s.

ne pitajte zašto, ali ukoliko netko ima žarku želju da ga klepnem po glavi neka mi samo kaže/napiše – „aj' bok!“

GrintavaLasta 12.2.2006 18:01

20.10.2006. u 19:37 • 0 KomentaraPrint#^

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.