//grintaonica// https://blog.dnevnik.hr/grintaonica

petak, 20.10.2006.

.. o lažima, nikotinu i mlaćenju prazne slame ..

..ne podnosim ljude koji lažu - otpuhne mi ona dim ravno u facu.....i to moju cijenjenu, friško nepušačku, facu..

...miliBože, koliko sam to puta čula, to o lažima...otrcano, deplasirano i nadasve licemjerno...desna obrva se lagano diže....znam da to iritira moje sugovornike, ali sami su si krivi..doduše, morati ću malo poraditi na toj obrvi – nekako mi se čini da mi je i oko desno postalo veće od lijevoga....od silnog nadizanja, valjda....ne stoji mi loše, to oko, mislim, ali me ubija asimertija....

..dobro sad'....opet sam izgubila i glavu i rep....dakle, ona ne podnosi ljude koji lažu....

- Lažeš – kažem (trudeći se, da za promjenu, nadignem lijevu obrvu)....
- Ne lažem - nastavi ona duboko uvlačeći dim..(najrađe bi ju zveknula po tikvi kada vidim sa kakvim užitkom to radi)....
- Ne lažeš, dobro...a kako to da onda mene podnosiš, ha? - odlučih istjerati stvar na čistac....
- A zašto tebe ne bih podnosila? - zagrcne se ona (e, neka ti.....samo ti puši.....naslađujem se ja)...
- Pa zato što lažem
- Ti? - smije se ona u nevjerici, a cigareta dogorijeva u pepeljari....žalibože nikotina!!...
- Eeeee, ja!....lažem sve u 16 - promrmljah nastojeći napikirati onaj čarobni, plavičasti dim što se izvija....
- Lažeš! - sad već iznervirano podiže ton ....
- Eto, vidiš... - smješkam se ja zadovoljno jer sam konačno uspjela smjestiti svoj organ za njuh točno iznad pepeljare....
- Ma lažeš da lažeš! - piskutavo će ona paleću drugu cigaretu, zaboravljajući na onu koju pohotno udišem....
- Ha, kako god okreneš – lažem - pakosno ćem ja (nikako joj ne mogu oprostiti onu nikotinsku uživanciju koja je meni uskraćena)

..inače ne volim voditi tako stupidne razgovore, ali ona je prva počela, moliću lijepo....osim toga, obećala je da će prestati sa nikotiniziranjem kada i ja, a vidi ju sad' – dimi li ga, dimi....lažljivica jedna obična!

- Ma, ti si luda - odmahuje rukom (onom slobodnom) dok u drugoj drži predmet mojih želja......
- Fali li ti duvan? - bubne odjednom sa Kolumbovskim izrazom lica.....
- Ne - slažem bez problema i odmah se osjetim bolje..čak mi je i onaj čarobni, plavičasti dim posato malo manje opojan...

..fakat su u pravu oni što tvrde da mnogostruko opetovana laž postaje istinom........

........tako si fiiiino mirišem da je to čudo jedno..

..i ne lažem, jasno..

GrintavaLasta 31.1.2006 21:53

20.10.2006. u 19:22 • 0 KomentaraPrint#^

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.