//grintaonica// https://blog.dnevnik.hr/grintaonica

petak, 20.10.2006.

.. stil bez stila (i nešto o nezgodacijama koje LjubaF čini) ..

..zbog nekih zbivanja u bliskoj prošlosti čvrsto odlučih, bar vikendom, raditi ono što mi „puhne“ i ugađati samoj sebi...i tako je ispalo da je ovo vikend od čitanja..kako me duže nije bilo preletjeh po gotovo svim blogovima; neki su me oduševili, neki su mi se manje dopali, neki uopće ne, ali sve ih krasi jedno – svi imaju glavu i rep, prepoznatljiv stil..a pojedini imaju i dušu (e, ti su završili u favoritima)..

..no, danas, čitah i samu sebe..rame uz rame sa stihuljcima su grintanja svakidašnja (doduše razdvojeni u dva bloga)..nedostaju još moje "hladne analize" svega i svačega te, hm, izvjesne pričice koje čita samo Zvjezdan – kada bih i to počela, javno, pisati nastala bi zbrka totalna!...o stilu neću niti pričati jer ga, jednostavno, nema (čak niti u stihuljcima nisam doslijedna – neke kao da je nažvrljala osmoškolka, a za druge se, nakon izvjesnog vremena, i sama znam zapitati – pa je li moguće da sam ovo ja napisala – toliko o prepoznatljivosti)..

..teška srca, moram priznati da sam to ipak ja – doslijedna jedino svojoj netrpeljivosti prema šablonama, „ladicama“ i kategorizacijama..

...niti kao dijete nisam imala svoje "idole"...nemam omiljeni filmski žanr, niti pisca, a još manje knjigu - volim one među čijim stranicama mogu živjeti mjesecima, pa bio to dobar triler, putopis, autobiografija..volim note koje me na titranje potiču, pa bio to rok, jazz, klasika ili nešto treće.....danas „volim“, sutra već ne...zavisno od trenutka....od položaja sklopkice u mojoj glavi...
..nemam niti omiljenu kuhinju, političara, pjesmu, časopis, piće, grad...
...ne vežem se za materijalno...posve mi je svejedno gdje ću živjeti....u svakom gradu ću naći nešto što ću voljeti i nešto što će mi tlak dizati....

...nemam čak niti "svoj tip" muškarca...jednako voljeh i romantika, i realistu...i onog nesigurnog, i ovog samosvijesnog...i krutog, i ležernog...i vjernika, i ateistu...."moji muškarci" su toliko različiti da je teško vjerovati da sam ih sve voljela, a jesam...valjda ja znam....no, to je već tema za neki zaseban post....

......ovaj je o nemanju prepoznatljivog stila, ako se ne varam - pogubih se malo....

...a je li to prednost ili nedostatak? –...jedno je sigurno - stil bez stila, nije za svakoga jer nikada ne znaš kada će te netko/nešto dirnuti, kada ćeš i kamo krenuti...kada ćeš nekoga, a posebno sebe samoga - iznenaditi....

...jedno oko sanja, a drugo širom otvoreno, jer tko zna u kom grmu zeko čuči....i kada bi moglo, nedajbože, nešto ti promaknuti samo zato što si "uljuljkan" i što si zaboravio - gledati....

Zaključak: vrlo je zanimljiv, ali još više naporan NEstilski stil življenja..preporučam ga samo onima koji se ne boje čvoruga na glavi i razbijenih koljena..

(nekako mi se u sve ovo ne uklapa silna želja za spravljanjem fritula jednom, sasvim određenom, Zvjezdanu u, sasvim određenom, vremenskom periodu, na (falinteBože) još uvijek ne sasvim određenoj, lokaciji.....enti LjubaF, smrdala mi stil)

nut

GrintavaLasta 29.1.2006 14:41

20.10.2006. u 19:19 • 0 KomentaraPrint#^

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.