//grintaonica// https://blog.dnevnik.hr/grintaonica

petak, 20.10.2006.

.. stari moj ..

...hihihi....al' sam brzinski stvari dovela u red naughty ...nisam išla na informativni razgovor, ali su zato mnogi bili pozvani (na nešto slično) u moje odaje....dosadilo mi je da me uzimaju zdravo za gotovo...a baš...no, neću o tome...danas ću tračati Spliću......zaslužio je....

...dakleM, on sve što radi (ili ne radi) čini „za moje dobro“.....tako je, doznavši za moj kronično niski tlak, zdušno prionuo podizanju istog......i to ne tri puta dnevno već mi je opalio udarnu dozu.......sve dok ga nije natukao nebu pod oblake....

...prije par dana, dok sam se malkice prenemagala (pa moram, ponekad, e), bubne on – mrtav ozbiljan:

- možeš ti cvrkutati kolko oš, ali stvarno se ponašamo djetinjasto....pa ipak smo mi u nekakvim srednjim godinama...

...nisam uspjela niti zinuti, a kamoli odgovortit kad on (još mrtvoozbiljnije) doda
- STARA MOJA..

...i dok sam ja elaborirala na temu da kako on nije pri sebi, da što ga je spopalo, da mi je pun kufer što moram biti OZBILJNA (i odgovorna) poslovna žena, pa OZBILJNA (i spretna) domaćica, pa OZBILJNA (ajd' dobro – POLUozbiljna) mama, paaa.......ako još moram biti i ozbiljna ljubavnica (nije on oženjen nego mi se ta riječ baš dopada, a bila je i primjerena datom trenutku :D) onda sve u smokve neka ide.....i on skupa sa svojom, naglo stečenom, ozbiljnošću.....

- a što se pališ – smije se on – baš si dijete...

...i dok se blaženi smješak razvlači preko moje, do tog trena narogušene, face...začuh i dodatak

- ...stara moja

GRINT!!!!!

....e pa dobro, rođendan ti je uskoro, zar ne?......ovim putem ti javno obznanjujem ....što si tražio – to ćeš i dobiti, STARI MOJ! J

GrintavaLasta 16.4.2005 14:58

20.10.2006. u 19:08 • 0 KomentaraPrint#^

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.