//grintaonica// https://blog.dnevnik.hr/grintaonica

petak, 20.10.2006.

.. amo se svadit ..

...imam jedan problem..nitko se neće svaditi sa menom....a meni dođe, uf kako mi samo dođe, da se svadim, raspravljam, ubjeđujem...dok južina dere i glava mi puca....ali ništ' od toga.....kandidata nigdje na vidiku....ostaje mi jedino da se svadim sama sa sobom....već sam se dobro uhodala po tom pitanju....

...od vrtićkih dana to je bilo tako.....kada se ja hoću svaditi svi se ili smiju ili učine što želim pa izgubim „argumente“ za svađu.....a ionako ih jedva pronađem....e, jadno ti sam ja grintalo koje ne može isčeprkati razlog za svađu.....svašta....

1 -.....ima situacija kada bi se svatko normalan naljutio, ali ja nisam normalna (očito)...no svjesna sam toga pa se onda, onako reda radi, durim.....ali ne pali......pokušala sam pred ogledalom i zaista znam složiti nadurenu facu...i nije mi jasno zašto im kutovi usana trepere i zašto si međusobno namiguju.....magarci obični!

2 -...a kada se dogodi da se istinski naljutim (ma koliko god imala visok prag tolerancije – dogodi se i to) onda postanem škrta na riječima i imam (kako sinac kaže) „onaj“ pogled – pogled koji zaleđuje....i fakat, aktivnosi koje su me izbacile iz takta smjesta prestaju, akteri mi se uklanjaju iz vidokruga i...............ništ' od svađe....opet....

3 -.....postoje i situacije koje me ne izbacuju iz cipela već samo lagano iritiraju...ako mi je „grintavi dan“ , a uz to imam i dovoljno vremena – iniciram raspravu.....i što se dogodi – nakon par razmijenjenih „loptica“ ostajem sama na terenu.......i ne samo u RL već i u svijetu virtualnom....na „mom“ forumu ima par dežurnih mudrijaša.....onih „svepametnih“ i jasno kritizerski nastrojenih (to valjda ide jedno uz drugo)......i obično vode rasprave bez kraja i konca, protegnu se na 10tak stranica.....i tako, kada mi se „svadi“, repliciram na neki njihov post i.......nakon dvije/tri replike – nestaju....nema više, rasprava gotova L a ja se taman uštosim.......jedan moj profesor (prije puuuuno godina) mi je rekao da sam PREargumentirana te da to baš i nije uvijek dobro......

.............................i što sad?...i ništ'......eto, hoće li se ko svaditi?!?.....temu prepuštam njemu/njoj jer meni, po običaju, ništa ne pada na pamet.....

.....................mukomooooooooooooja, ovu južinu bi trebalo zakonom zabraniti!

GrintavaLasta 9.4.2005 11:58

20.10.2006. u 19:06 • 0 KomentaraPrint#^

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.