//grintaonica// https://blog.dnevnik.hr/grintaonica

petak, 20.10.2006.

.. alergija + plave kuverte ..

...davno obećah pisati o bajkama, ali mi se ne da....u svari – ništa mi se ne da....takva tromost i tupost me dovodi do ludila.....ali premetiljava sam da bi i to sprovela do kraja...ludilo, mislim (mada se pojedinci iz mog okruženja ne bi složili sa ovom konstatacijom).....dakleM – kronično sam umorna.....ne onako zdravo umorna kao inače (od svakodnevnog jurcanja) već onako ljigavo, krmeljavo.....kapci natečeni, oči suze, a dišni organ neću niti spominjati...sa Paloma maramica sam prešla na role toaletnog papira....no neki parfumirani je u điru pa nakon šmrckanja opletem po kihanju.....pa opet moram šmrckati.....

...a za sve su krivi borovi i čempresi koji cvatu!....nisam niti znala da oni cvatu dok mi nisu obznanili da sam (između ostalog) alergična na njihova cv(sr)anja.....inače, ta alergija će me (na koncu) natjerati da se vratim u metropolu......naime, kontinentalnu vegetaciju još nekako i podnosim......dalmatinski korovi i trave (+borovi i čempresi) me dovode do stanja apsolutne neuračunjivosti proizašle od nespavanja, glavobolja, mučnina, gušenja, češkanja.....ooooooooooooslobodimeBože....

....i tko je rekao da ne postoji savršeno ubojstvo?!?.....mene se lako riješiti (i pri tome proći nekažnjeno).....lipo me odvedete na Marjan (u jeku cvanja onih gorespomenutih zimzelena), sakrijete mi Dimidrile i inhalatore (dobro, njih niti ne nosam sa sobom pa ih ne bi morali niti skrivati), ostavite me samu negdi posrid šume i......ne bih niti stigla na pola puta do podnožja – skviknula bi.....garant.....

....prošle godine sam zaboravila (ma kako to nevjerovatno zvučalo) na svoje neprijatelje No 1 i odvela poslovne partnere na Vidilicu na kavu......i puf...završila na hitnoj...injekcije i tako to.....i još su svi arlaukali na mene da jesam li normalna, da koji me vrag tjerao na Marjan i sl....pa di ću bit normalna ovako smandrljana i ošamućena......(inače, kao jesam ;) ....kakav sam dojam ostavila na svoje goste bolje da niti ne spominjem....

..............................a još i živim u najzelenijem kvartu....borića i čempresa ko u priči.....divota jedna.......neću više tipkati..idem odbauljati do dućana (jesam li već spomenula da me „baca“ na sve strane....hodati ravno je gotovo pa nemoguće)....e, da – prije par godina su me dežurne klepetuše (sa klupice isprid portuna) proglasile za alkoholičarku.....jerBo, uz bavuljanje, i jezikom pletem......i to od rana jutra......ma, tko ih šiša....morala sam i ja doći na tapet – kad tad...

..više me brinu modrice (sreća pa ljetna garderoba nije još u uporabi) od silnog bubetanja u rub stola, štokove, ormariće (ma sve u što se bubnuti da) i to što gubim glas......mHm, sinac će biti presretan......no imam ja rješenje i za takove sitacije – pismene direktive izdajem ;-)

....neću nit čitati što sam sve ovdje nadrobuljala jer bi se moglo dogoditi da pustim u pogon funkciju SelectAll/delete....

...btw - nije prvoaprilska šala - danas me nisu isključivali ali sam dobila plavu kuvertu – smrzla se načisto kad ono poziv za svjedočenje....bivši šef nešto zbrčkao u (isto tako bivšoj) firmi....a jadnatisaN...znam poprilično o njegovim kemijanjima, ali ne bih voljela čovjeka uvaliti......mora li se i na našem sudu (kao u onim američkim serijama) zakleti da ćeš govoriti istinu...naime, najrađe bi rekla da se ničega ne sijećam......hm.....jedna mala, „bezazlena“ laž – prolazi li to....ufffff, sudbo kleta........

..opet sam se rastipkala, a sve kao neću..stvarno nisam normalna..idem...gasim se....ajte bok....

GrintavaLasta 1.4.2005 14:16

20.10.2006. u 19:03 • 0 KomentaraPrint#^

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.