//grintaonica// https://blog.dnevnik.hr/grintaonica

petak, 20.10.2006.

.. ponešto o svačemu/ničemu ..

...danas sam „stvorila“ vrijeme rezervirano za sprečitavanje blogova...par njih me ponukalo na ovaj post..ali ću se osvrnuti samo na jedan...

..kaže bhaal „Tako da ko god kaze da ga zaboli reproduktivni organ sto ce drugi mislit o njemu, laze, bar u odredjenoj mjeri. Svi se mi zelimo prikazat u najboljem svijetlu pred drugima koliko kod taj aksiom potiskivali i izrazavali u negaciji.“ ...a zli_girl odgovara „btw, belivju mi,za cca 10 godina, biti ces siguran da ljudi uglavnom vise ne lazu kad kazu da ih zaboli za tudje misljenje. ostat ces samo ti i tvoj opstanak. od drustva mozda netko, mozda nitko.“...i u pravu je.....uglavnom..

........naime, nakon što natovarih popriličan broj godinica mogu mirne duše reći da me u stanju dirnuti mišljenje SAMO onih ljudi koje izuzetno cijenim....dok sam u nekim „mladim danima“ padala u depresiju i onda kada bi me netko samo krivo pogledao....godine nas čine čvršćima i nauče nas onome najvažnijem – selekciji...odvajanju bitnog od nebitnog...tko to savlada život mu je daleko lakši...

...i dan danas rado saslušam svaku dobronamjernu i konstruktivnu kritiku (koja nudi i neko rješenje uz navedenu zamjerku)....hoću li ju prihvatiti – to je već druga priča..i uvelike ovisi o tome TKO ju je uputio..ali da ću razmisliti – hoću...

.......no na isprazna pljuckanja se ne obazirem....to je ono područje za koje koristim izraz: zaboli me reproduktivni organ (kog nemam)....u stvari, ja kažem – trla baba lan da joj prođe dan-, slegnem ramenim i odfićukam dalje...

..e sad, što se bloga tiče....pa jasno da nam je drago kada se, ono što pišemo, dopada i drugima....kada to ne bi bilo tako – zaštitili bi blog lozinkom.....no, rastužilo me kada sam uočila kako pojedini blogeri prestaju pisati ili pak mijenjaju stil (i tematike) nakon par opaski „nadobudnih, samoproglašenih kritizera“....smiješno je očekivati da se dopadneš baš svakome.....meni se, više od pola blogova, uopće ne dopada pa, shodno tome, očekujem da se niti ja ne dopadam povećem dijelu blog populacije....oko toga praviti dramu zaista nema smisla..

..za mene ne postoje „najgori“ niti „najbolji“ blogeri...ne smatram se kompetentnom da ocjenjujem ičiji rad..i premda sam uočila blogove koji su se sveli na 1- 3 posta sa po par rečenica u svakom – neću ih svrstati u „smeće“ – jer, tko zna – ljudi se možda nisu snašli, ne usude se otvoriti, ali bar su pokušali...na koncu, iza tih par slova se kriju osobe, stvarne osobe, možda divni ljudi...a tko smo mi da ih zbog toga što nisu dovoljno elokventni bacamo u koš...

...stoga moja podjela blogova (i srdaca iza njih) glasi:

1- sviđaju mi se (rado ih čitam, potaknu me na razmišljanje ili ubace u sentiš...ukratko – nalazim se u njima) – čitam ih redovno

2- ne sviđaju mi se (ne znači da nisu „dobri“...to samo znači da mi nisu „legli“, da me nisu „dodirnuli“) – ponekad svratim u nadi da će me ugodno iznenaditi..ukoliko se to nakon određenog vremena ne dogodi – prestanem ih čitati....

......jednostavno, zar ne?..............i da, philo , ozbiljno sam mislila kada sam rekla – život UGLAVNOM nije kompliciran...mi ga činimo takvim......doduše, i ja sam to shvatila tek nakon što sam svoj toliko zapetljala da su mi trebale godine da bi pronašla „pravu“ nit...spoznala gdje sam i što želim.....što od toga mogu, a što (realno) ne....dalje je lako J

p.s. danas me „sistemi“ nisu davili, ali mi je netko probao uvaliti bajku....no, o tome u idućem postu......

p.s.s. no da, počeh sa organima, a završih na blogerima...svaka asocijacija isključena J

GrintavaLasta 25.3.2005 20:52

20.10.2006. u 19:02 • 0 KomentaraPrint#^

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.