//grintaonica// https://blog.dnevnik.hr/grintaonica

petak, 20.10.2006.

.. 'enti sisteme!



...ili – kako me svi isključuju!

..spadam u rijetke budale koje, početkom svakog mjeseca, uredno iskrcaju kvarat plaće i podmire sve režije..imam hrpu kuvertica (za struju, telefon, kabelsku, pričuvu, čistoću...) u koje pohranjujem uplatnice..

..a zadnja dva mjeseca – SF sve u 16!

-priča prva-

..zove me sinac na posao i paničnim glasom mi objavi kako su javili iz HTa da će nam iskopčati telefon zbog neplaćenih računa..nervozno se nasmijem „Glupost, sve je plaćeno“ i zaboravim na tu zgodu..kroz par dana – mrtva linija..ojlala.....nakon burne rasprave na šalteru reklamacija (gdje mi je obznanjeno kako je došlo do pogreške u sistemu) telefon je „oživio“, a oni su se ispričali i nisu mi naplatili ponovno uključenje..

-priča druga-

..niti mjesec dana kasnije, usred važnog online razgovora – ostadoh bez inerneta..budući da se već dešavalo da „ispadam iz mreže“ par puta ponovim postupak koji je, uvijek prije, palio..iskopčaj modem, ukopčaj, resetiraj, pa ponovo iskopčaj/ukopčaj..ništa!..sva snervana zovem DCM i doznam kako sam isključena zbog nepodmirenog računa!..i to još iz dalekog 10mj/2004..milogatiBoga!..ajd na poštu, faksiraj im račun (koji je, jasno, plaćen), zovi ih ponovo..dobro, bili su ažurni – u roku sat vremena sam dobila pristup..moram li napominjati kako je objašnjenje bilo – greška u sistemu!..

-priča treća-

..jučer izlijećem iz stana na put i bubnem nekog dvometraša u plavom kombinezonu „Jeste vi ta i ta?“ „Jesan, a zašto?“ „Evo vam iskapčam struju“!!!! „Što radite?!?“ – oči su mi ispale iz duplji (doslovno) „A iskapčam“ „Pa jeste vi normalni, sve su rate plaćene?!?“ „Ne znan ja ništa, evo na nalogu piše da je dug 2 300,00 kn..to je komjuter izbacio“...enti život – ne znam jel' bi se smijala ili plakala..grizem usnice i vrtim po glavi..nema me u Splitu do sutra, a doma mi je (teško bolesna) mama i sinac..ne mogu ih ostaviti bez struje..nisam bila niti svjesna da razmišljam „na glas“..onaj div me netremice promatra i smrmlja „Jedino ako ćete odma platit..evo ja ću otić na kavu, a vi u onu vašu poštu“..glupo, ali jedino što mogu u tom trenu uraditi..i tako ja platim ono što nisam dužna, a on me obavijesti kako je nova politika kuće da se više ne šalju opomene nego da se, bez najave, dolazi i iskapča..odlična politika,nema šta..no, dobro – danas sam izgubila cijeli dan raspetljavajući tu sitaciju..prvo – ne postoji više šalter za reklamacje nego se one zaprimaju na šalterima na kojima se vrše i uplate (i na kojima je uvijek gužva)..onda vam još „ljubazna“ teta kaže kako ona ne zna ništa (njihova omiljena rečenica) jer, eto, njoj na monitoru lipo piše da sam ja dužna..izlist uplata mi ne može dati..za njega moram juriti na drugi kraj grada u njihovu upravu..nakon dva sata obijanja pragova konačno netko tko nešto i ZNA..budući da sam očitala brojilo, dobila izlist zaduženja i uplata ustanovimo kako sam, na dan isključenja, bila u PREplati stotinjak kuna..i tako je HEP postao moj dužnik (za 2400,00)..njegov prijedlog da ne tražim novce natrag nego da ne plaćam ništa idućih pola godine - odlučno odbijam (još najbolje da ih i kreditiram) i odlučujem sama računati (svaki mjesec) koliko potrošim i točno toliko plaćati..pogađate li objašnjenje koje sam, na koncu, dobila „Skužajte gospođo, greška u sistemu..očito“

..i pitam vas ja sada

1 – što ti sistemi imaju protiv mene?!?

2- tko će mi nadoknaditi izgubljeno vrijeme (živce da niti ne spominjem)?!?

3- je li još nekome čudno što mi grintavost prelazi u „normalno“ stanje?!?

-zaključak-

..budući da su mi isključili sve što se isključiti dalo, mirnije spavam..eto..

p.s. ..evo me počelo i grlo bolit'...biće od silnih rasprava "bez" povišenog tona...

GrintavaLasta 23.3.2005 18:47

20.10.2006. u 19:00 • 0 KomentaraPrint#^

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.