//grintaonica// https://blog.dnevnik.hr/grintaonica

petak, 20.10.2006.

.. potirala me ..

..kaže - ne možemo mi pod istim krovom..a neka, eto joj njen plavi svijet .. ionako mi je već muka od njenih stihoklepuljenja, sentiš stanja i cendranja..

..sada ću bar moći grintati na miru bez da mi pribotunaje kako joj kvarim blog..

..neš ti nje..pojma o životu nema..ja, jasno, imam..u što ćete se uskoro uvjeriti i vi..

..iscrpilo me ovo dizajniranje (mada sam bolja od nje, blese blesave) pa nastavljam sutra...ili bolje rečeno - započinjem sutra..sada bi ona, onako svepametna, rekla - ne odgađaj za sutra ono što....blablabla....ali brigemese..ovo je moja grintaonica, a ne njena..

p.s. garant će me uskoro zvati da se vratim i napišem štogod..ali neću..dozvizdilo mi je ono njeno cvrkutanje i šmrckanje..

................taaakoC!

/18.03.2005./

20.10.2006. u 18:49 • 0 KomentaraPrint#^

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.