My Grave

03.04.2006., ponedjeljak

Kataklysm

Evo kad sam tak muzički vudreninaughty,evo post o kataklysmu,death metal bendu
iz kanade,tipovi fakat rasturaju...burninmadSad bash preslusavam njihov album
Serenity in fire i mogu slobodno reci da mi je jedan od najdrazi death metal albuma,iako neki nebi tak rekli to je samo moje mišljenje.Lyricsi su im o mističnim temama,ratu,povjesnim temama... E da zaboravul sam napomenuti da je bend osnovan 1991...thumbup
Evo postave benda:
Stéphane Barbe - Bass
Jean-François Dagenais - Guitar
Max Duhamel - Drums
Maurizio Iacono - Vocals
Izdali su 12 albuma a glazba im ide na bolje... Vokal mi je prejebeni,a kad sam prvi put cul pjesmu "Ambassador of pain" odma sam znal da valjaju...
Ajd svi death metal fanovi nabavite kataklysm...
Image Hosted by ImageShack.us
burninmadburninmad
Pozdrav svima
wave
- 19:30 - Glas Naroda (1) - #

<< Arhiva >>

Komentari On/Off

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Imam 15 godina i idem na 1 osnovnu školu u varaždinu....U slobodno vrijeme igram košarku.Imam puno nadimka a neki od njih su:Shorty,
Kratki,Patuljak,Mentalac,Sotona...
Slusam:Slayer,death,tankard,
metallicu,kataklysm,deicide,sepulturu,
kreator,manowar,iron maiden,
hammerfall..

Image Hosted by ImageShack.us

Linkovi:

Črni Gogo - friend

mrtvacnica - moj metal forum

bahat - Bahat the metal fan

clash.blog.hr - bobo punker

frunc.blog.hr - fran punker

bnfrulez.blog.hr-mc da rapper

shithead - janja vonabi punkerica

pigs4slaughter.blog.hr - fric punkič

renata - frendica iz c razreda

eva - voli mlađe dečke : )

Šalvari - soad boy

dora - dora

Jeya - čoko lady

brna - šahist brna

Ornela - ok ženska

abramic - jura i ramonesi

Tunafish - tunjić drug iz b razreda

casper - duh rocker

rottengirl - zakon cura s druge

bigmama - frendica iz razreda

fico - ok tip,slusa rock

Banac - legenda s druge

Nela - big mamma nb.2

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us