METLOBOJ

24.06.2008., 15:15

Dobar dan! Ja sam od Hermione dobila jako dobru predložbu. To je da imamo izvannastavne aktivnosti. Te će izvannastavne aktivnosti biti metloboj. Ja sam planirala napraviti i izlete. Oni će biti za koji tjedan. Na metloboj se možete ukljućiti tako da mi samo ovdje ispod ovog posta napišete ime i iz kojeg ste doma. Npr: Ja sam Hermiona iz Gryffindora i željela bi se uključiti u metloboj. Metloboj će biti- PONEDJELJKOM, SRIJEDOM, PETKOM,SUBOTOM. U boxevima ćete naći link- Izvannastavne aktivnosti- Metloboj! Metloboj će voditi profesorica Miranda Strechev. Zamolila me je da je zovete prof. M. Danom kada imate metloboj( ponedjeljak, srijeda, petak, subota) biti će objavljena pitanja na koja NE morate odgovoriti. Tko hoće dobit će više bodova. Na blog je stavljen predobarrrr dizajn od Lady Lore. Blog još nije pri savršenstvu ali treba malo vremena. Pozdrav i dobru zabavu!

p.s. U metloboj se NE mora ukljućiti. Nije obavezan! Tu vam sada dajem link za brži put- Metloboj-..... Da bi ste tamo bili, morate biti učlanjeni!

Komentari (19)Print#



Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.



Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off


BODOVI i link za metloboj:

Gryffindor: 134

Slytherin: 010

Hufflepuff: 208

Ravenclaw: 116

metloboj


Ovdje ćete, dragi učenici učiti magiju, a ja sam vam prof: Sara de Clara, a zovite te prof: Sara!

A pravila su:
1. Nikad ne prepisuj tuđu zadaću iz komentara, jer zbog toga oduzimam njegovom/njezinom domu po vaših zlatnih 15 bodova!
2. Nikad ne psuj u Hogw@rtsu jer se zbog toga dobiva manjak 10 bodova!
3. Ne tuži se u kojem si domu!
4. Nikad ne kasni s zadaćom!
5. Nikad ne propuštaj predavanja!
6. Izvršavaj ova pravila odsada dovijeka!


LINK:

MOJ DRUGI BLOG!

OVO SAM JA, VAŠA PRFESORICA- Nyphadora Tonks-

Image and video hosting by TinyPic

Učenici:

Gryffindor:Image and video hosting by TinyPic

Mony
Hermiona
Plavusha
Louis McLove
Hermy
Newty Fenty
(Trenutačni predstavnik/predstavnica je Louis Mclove)


Slytherin:Image and video hosting by TinyPic

Pansy
Narcissa
(Trenutačni rpredstavnik/predstavnica je Pansy)


Hufflepuff:Image and video hosting by TinyPic
Simply Girl
Ann McStone
Lady Lora
Heli McFhee
Coolic123
(Trenutačni predstavnik/predstavnica je Ann McStone)



Ravenclaw: Image and video hosting by TinyPic
Marie Costamble
Elizabeth Stronghold
Herolinda Makers
Laurel Bluebell
Charlotte Stanley
(Trenutačni predstavnik/predstavnica je Elizabeth Stronghold)


I TO BI BILO TO!

PREDAVANJA SU:

Predavanja su:

SUBOTOM


UTORKOM


PETKOM!



POZDRAV I NEMOJTE MARKIRATI!


HTML kod: HTML puding