dinamo prvi,papa ivan pavao drugi, hajduk treći jebe se u vreči! - Band of the Hawk - Blog.hr

Band of the Hawk

ponedjeljak, 01.05.2006.

dinamo prvi,papa ivan pavao drugi, hajduk treći jebe se u vreči!

KAO PRVO:vidiš koja dobra ideja mi je sinula kad je zerb peder i neče mi snimat NNF moro sam se sijetit da si sam snimam camerom hehe nije baš naj način al je jedini ak oću neš sejvat jer ko zna kad buju opet ili a i sad ih repriziraju nakon dvije godine rofl ekipa je totalni smijeh, zagrebački humor kajda vam više pričam ko nije čul za njih kaj ekipa radi od sebe haha... meni najjači lik je štanga a i zub! da sam se bar prije sijetil snimat to ovak pa bi vam stavio totalnu smijalicu al i ova bu dobra di lik izmisli takve ludosti fakat je CAR! smijeh pa uživajte ko ih nije vidio nikad možd nit ne skuži i fakat mi ih je žao!
uglavnom to su dva lika koji glume na tisuće karaktera pomoću kučnih potrepština haha! treba vidjet , baš su spaljeni takve fore izmišljavat! nažalost više nema njihove internet stranice a to je još veći smijeh haha, šteta kaj nisu nove sezone a valjda im žene više nedaju da se glupiraju! namcor



KAO DRUGO: evo vam definicije MOTHERFUCKER-A! koju je otkrio Z i na tomu mu fala! smijeh da on je prisutan u svakodnevnom životu i svi se pitaju tko je to zapravo, kakav gmaz il kokoška moraš biti!!

Image Hosted by ImageShack.us
slika vrijedi tisuću riječi kak se veli!smijeh
KAO TREĆE:evo i definicije povjerenja!
izmedju muške đubradi odnosno gmazova i ženskih k.. odnosno kaja znam danas sponzoruša ili ti kokoška.... zakaj su takvi odnosi postali zakaj cure nama viče da smo gmazovi a mi njima da su kokoške?! vrlo jednostvano eto i dočarao sam to ovim prekrasnim AMV-om fakat je dobro napravljen jebenica!cerek
dali se uopće itko trudi shvatiti muški rod i zakaj su svi svrstani u isti koš kad smo svi rodjeni ko tabula rasa (prazna ploča) svi smo jednom nevini, znači ako je netko postao gamz znači da je neka pokvarena jabuka utjecala na nj i pretovrila ga u "đubre" nije sam postao takav jer je htio isto vrijedi valjda i za suprotni spol ali opet ko je takva faca da je i ikad bude shavtio ženski mozak u potpunioosti to je nemoguće!! neke stvari naučiš, ali nikad nečeš znati kaj im se mota po glavi to je sigurno- možda češ MISLITI da ZNAŠ ali NE ZNAŠ!namcor jedno je sigurno da svatko za sebe otkriva tu dark side! i kako da itko ostane nevin u svijetu u kojem živimo kad imamo drukčije svemire! (ne, nemislim ovdje na sex) puknucu


- 17:37 - conversation piece (17) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< svibanj, 2006 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

  • images



    A kaja znam bilo bu svega.... kaj mi padne na pamet, koliko neću biti lijen, da vidim draži bloga i tak ... lol

Linkovi

Zikka!



Mjuza!



  • Megadeth, Megadeth......aguante Megadeth!!!



    NAJJACE ANIMA I MANGA
Berserk Free Image Hosting at www.ImageShack.us Kenshin Free Image Hosting at www.ImageShack.us Dragon Ball, Z, GT, AF... Free Image Hosting at www.ImageShack.us Final Fantasy (Fan) Free Image Hosting at www.ImageShack.us Cowboy Bebop Free Image Hosting at www.ImageShack.us Elfen Lied Free Image Hosting at www.ImageShack.us Record of lodoss war... Free Image Hosting at www.ImageShack.us Evangelion