< kolovoz, 2008 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31

Veljača 2010 (1)
Veljača 2009 (1)
Prosinac 2008 (1)
Studeni 2008 (1)
Rujan 2008 (4)
Kolovoz 2008 (3)
Lipanj 2008 (4)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off
design by Bahata =)

Opis bloga

Škola za plivanje pod vodom (samo za patke)

Evo kao dodatak recept za štrudlu od višanja. Ja sam mala vesela izviđačica, prodajem keksiće i član sam društva lječenih alkoholičara...ovdje sam jer su me natjerali na to.....dražestan sam i šarmantan momčić i naravno žrtva sam seksualne agresije pitbul terijera



Ime: Domagoj

Nadimak: Tale

Od glazbe slušam:
-Red Hot Chili Peppers
-Green Day
-The White Stripes
-Majke
-Rage Against The Machine
-Led Zeppelin
-Prodigy
-Violent Femmes
-Sex Pistols
-The Clash
-S.O.A.D.
-The Ramones
-Dead Kennedys
-The Misfits
-Jimi Hendrix & The Experience
Ne slušam:
-narodnjake
-thompsona
-mineu
-severinu
i klince s ribnjaka

Volim:
-svirat gitaru
-igrat košarku
-jest
-ležat

Ne volim:
-rasizam
-ne uštimanu gitaru
-grašak
-kolače s voćem
-sponzoruše
-mamine sinove
-ulizice


Counters
Counters


LINKOVI


Mesin i Žerin blog

Željanin i Dakijev blog

Gvozdin i Puljin blog

Markin blog

Tena A7X

Iron Čaić

Berni


Urban Dictionary-Cretenoid






 Prvi hrvatski portal za pocetne i napredne gitariste. Video lekcije,recenzije albuma,opreme(pojacala,gitare,efekti),koncerata, intervjui sa poznatim hrv. gitaristima... <br />


Greenpeace


Axis Of Justice


Protest Recor

ponedjeljak, 25.08.2008.

Iznad Tešnja zora sviće.......

Alo ekipa.
Eo juče se vratili sa turnira u Tešnju. Bili smo drugi izgubili od Tešnja (inače prvaka bosne).
Bilo je fino. Domaćini su bili gostoljubivi ,turnir fino organiziran ,i publika je bila odlična a hranu neću ni spominjat.

Sve u svemu junak turnira je bio Kopa dobio je pokal za najboljeg igrača turira ,svaka čast Kopi ali najveća faca na turniru je bio mali Fajdo. Malom je bila prva službena utakmica ,prvi turnir ,prva medalja i prva ženska.
Kad smo ga pitali zašt je bio sramežljiv reko je i citiram: ,,Nebi ja nju ona je debela!''.

Pozdravljam cijelu ekipu s turnira u Tešnju!

Tale

<< Arhiva >>