< studeni, 2007 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30    

03.2008 (2)
01.2008 (2)
11.2007 (1)
10.2007 (8)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


design: downwithlov3.blog.hr

Opis bloga

...bolje biti zatvoren a imati gdje
otići nego biti slobodan i nemati
gdje ici...


...na blogu necu pisati nista o sebi....
nego cu pokusati..pisati samo svoja
razmisljanja to jest ono sto me muci
u mojoj glavi....

..mozda bi se moglo nazvati i jednom
vrstom dnevnika.....

Linkovi

..draga osoba..
...ekonomistica..
dadaaa
one life is not enough...
kabulskeprice....
On je moj Život

stvari koje drugima preporucujem i koje volim...

LJubav - ljudi volite jedni druge....
Prijateljstvo - nesto mozda jace i od ljubavi.
Vjera - vjerujte....
obitelj - vrlo vazno.
dobrota - budite dobri.
Muzika - Uzivajte u muzici i vadite ono dobro iz nje...
Umjetnost - sve su lijepe...

stvari koje drugima ne preporucujem..tj stvari koje nevolim....

.mržnju...
..zavist....
ljubomoru...
...neobzirnost...

 

Napisano:subota,03.11.2007. u 18:02

....dome slatki dome....

.....jucer sam proputovao oko 350 Km da bih dosao u svoj rodni grad....jako lijep osjecaj biti u svom gradu nakon skoro dva mjeseca....vidjeti porodicu prosetati svojom carsijom ..... ali opet zalost sto se nemoze ostati vise od dva dana.....


...to je valjda cjena koju placamo...za skolovanje....inace sam rodom u jednom malom gradu koji.....nema velike stvari koje imaju drugi gradovi ali...ima DUSU....

....znate manji gradovi imaju dosta prednosti u odnosu na velike...svi se znaju....svi su povezani na neki nacin.....lijepo....

....znate ono " neznas koliko ti neko znaci dok ga ne izgubis..."...mislim nisam ja izgubio porodicu nedaj Boze....ali ih nevidim cesto.....i nisam ni znao koliko mi znace dok nisam otisao na skolovanje....kako bi bilo lijepo ici od kuce na fax....

..ali opet taj osjecaj samostalnosti koji imas odlaskom od kuce daje ti sansu da upoznas samog sebe...da vidis kako se snalazis bez roditelja.....mislim da to svako treba proci u svom zivotu..........ali pazite da vas samostalnost ne zavede..i ne odlutate na onu stranu na koju nebi trebali...mislim da me mnogi studenti razumiju sto se toga tice.....zato ...varatite se sa exskurzije na vrijeme ...kako rece jedan profesor.....

..ljudi treba uciti..sada ....nece biti lako...ali kada te nesto zanima onda i nije tako tesko....znate treba voljeti ono sta radis...i odmah ide puno lakse....jos ako uspijes..sastaviti ugodno sa korisnim jos bolje.,...heheheh

.....et.....napisah ovo jer mi bi jako dosadno posto je konekcija...koma.....jako jako slaba....al sta ces..ipak zivim u Bosni...gdije i nije uvijek sve najbolje...ali bit ce ako Bog da.....

...poZzzzzz

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.