listopad, 2007 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        

03.2008 (2)
01.2008 (2)
11.2007 (1)
10.2007 (8)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


design: downwithlov3.blog.hr

Opis bloga

...bolje biti zatvoren a imati gdje
otići nego biti slobodan i nemati
gdje ici...


...na blogu necu pisati nista o sebi....
nego cu pokusati..pisati samo svoja
razmisljanja to jest ono sto me muci
u mojoj glavi....

..mozda bi se moglo nazvati i jednom
vrstom dnevnika.....

Linkovi

..draga osoba..
...ekonomistica..
dadaaa
one life is not enough...
kabulskeprice....
On je moj Život

stvari koje drugima preporucujem i koje volim...

LJubav - ljudi volite jedni druge....
Prijateljstvo - nesto mozda jace i od ljubavi.
Vjera - vjerujte....
obitelj - vrlo vazno.
dobrota - budite dobri.
Muzika - Uzivajte u muzici i vadite ono dobro iz nje...
Umjetnost - sve su lijepe...

stvari koje drugima ne preporucujem..tj stvari koje nevolim....

.mržnju...
..zavist....
ljubomoru...
...neobzirnost...

 

Napisano:nedjelja,28.10.2007. u 10:32

....mržnja....

....evo nakon savjeta nekih ljudi da nepisem samo o ljubavi posto su mi valjda postovi samo o tome.....da napisem neka svoja stajalista i iskustva o ratu i mrznji.....

...sada ću vam ispričati jednu moju priču...koju sam dozivjeo....


..pije nekoliko godina ucestvovao sam na jednoj radionici..kao srednjoskolac...i između ostalog...jednom su nas zamolili da na papir A4 nacrtamo kucu svojih snova....te ce nam poslije dati papir na koji moramo zaljepiti svi zajedno svoje kuce....ali taj papir je bio premalen da bi stale sve nase kuce pa se svak morao odreci..jednog djela svoga dvorista ili neceg drugog....

..znaci bit je da se nekada moramo odreći nečega za obrobit zajednice....

...a sad da predjemo na ono glavno...

....kada su nam rekli da nacrtamo kucu....ja je nisam nacrtao ..već sam nacrtao jedan svemirski brod.....zasto???????

inace sam osoba koja se jako interesuje za svemir..i jedna od zivotnih zelja mi je otici jednom gore.....

......znaci moja idealna kuca je svemirski brod...jer mi je nezamislivo i nesvatljivo kako ljudi mogu ramisljati o ratu o mržnji i o drugim losim stvarima kada ima toliko stavri koje treba istraziti..koje treba otkriti poput svemira i taj moj svemirski brod bi prestavljao nesto cemu bi ljudi trebali teziti.....(inace ovo objasnjenje sam dao, na toj radionici, jer ga je zatrazila jedna osoba koja ce mi kasnije promijeniti zivot...hvala joj jos jednom)....

...mrznja je osjecaj koji hvala Bogu i ne poznajem....jer nemogu sebe zamisliti da nekom zelim nesto lose...pored toliko drugih puno ljepsih stvari o kojima se mogu baviti na ovom svijetu....

..iz mrznje cesto proizlazi rat ili sukob.....cemu ratovati.... ...cemu to kad i onako saznajem nedavno da su znanstvenici otkrili da nam je za spas planete zemlje ostalo samo nevjerovatnih 8 godina....neznaci ovo da ce nakon osam godina biti kraj svijeta....ali ako u ovih osam godina nepocnemo spasavati planetu poslje ce biti samo gore a nikako bolje....pa zasto onda ne razmisljati o tome a ne....kako ratovati....nadam se da se slazete samnom...

...sjetite se samo koliko je lijepih stvari(osim onih katastrofalnih) izaslo iz hladnog rada zahvaljujuci nekolicini ljudi koji su imali viziju.....tada je inace poceo citav svemirski program....

....pozz od mene i slobodno budite kriticni....

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.