listopad, 2007 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        

03.2008 (2)
01.2008 (2)
11.2007 (1)
10.2007 (8)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


design: downwithlov3.blog.hr

Opis bloga

...bolje biti zatvoren a imati gdje
otići nego biti slobodan i nemati
gdje ici...


...na blogu necu pisati nista o sebi....
nego cu pokusati..pisati samo svoja
razmisljanja to jest ono sto me muci
u mojoj glavi....

..mozda bi se moglo nazvati i jednom
vrstom dnevnika.....

Linkovi

..draga osoba..
...ekonomistica..
dadaaa
one life is not enough...
kabulskeprice....
On je moj Život

stvari koje drugima preporucujem i koje volim...

LJubav - ljudi volite jedni druge....
Prijateljstvo - nesto mozda jace i od ljubavi.
Vjera - vjerujte....
obitelj - vrlo vazno.
dobrota - budite dobri.
Muzika - Uzivajte u muzici i vadite ono dobro iz nje...
Umjetnost - sve su lijepe...

stvari koje drugima ne preporucujem..tj stvari koje nevolim....

.mržnju...
..zavist....
ljubomoru...
...neobzirnost...

 

Napisano:četvrtak,25.10.2007. u 21:09

...neznam jeli dobro ili lose.....

......danas sam razmišljao o jednoj jako cudnoj stvari....naime nakon dolaska sa fax-a... legao sam spavati ....jer sam imao jako naporan dan....predavanja od jutra pa do mraka.....zapravo skoro pa tako...sa jednom pauzom koja je bila dovoljna za jednu kafu sa kolegicama sa fax-a.......inace nisam nesto mogao bas spavati a i cimer mi je dosao....pa je onda bilo jos teze ...ali sta ces to je cijena studenskog zivota.......cimi je inace navratio samo da pojede nesto....i morao je ici zbog nekih drugih obaveza.....ali mene je na razmisljanje potaklo to.....sto mi je rekao pri odlasku....

.....između ostalog je rekao da ima problema u ljubavi.....

u tom trenutku sam na sekundu pozelio i ja isto to....to jest da i ja imam problema u ljubavi...znam da je cudno...i da nije mozda uredu ali tako je .....

...neznam dali se to vama ikada desilo.....jednostavno ponekad pozelis da i ti imas kome pjevati one tuzne balade......da se nadjes u kojoj pjesmi...... da mozes nekome ispricati nekada......imao sam ljubav........

......kada sam sa jednom prijateljicom razgovarao na ovu istu temu....a ona inace je jako ljepa i moze imati skoro svakog momka kojeg pozeli......ali ona kaze da to nije to zato sto nema "onog pravog".....i uspoređuje se sa mnom....

...nije mi to nekako uredu ipak ona moze imati .....i to je sasvim druga stvar...... ljudi misle da mogu znati odmah dok upoznaju osobu jeli to onaj pravi ili ne..ili prava...a nedaju priliku osobi da je upoznaju......nekada pomislim da osobe kao sto je ova moja kolegica ...jednostavno ne cjene to sto imaju......ovdje normalno nekazem da treba stalno mjenjati cure kako bi nasao onu pravu....ne...... zasto ne.. prvo ih upoznati..kao prijatelje....a posije mozda nesto i bude.....

.....da skratim malo....znam da nije lijepo to zeljeti sto je meni proletjelo kroz glavu......ali evo i sada razmisljam o tome......
...neznam...ali kad imas probleme...nekad su i problemi slatki...i imas bar to.....zar ne....

...i uvijek se vracam na onu "Bolje imati nekoga pa ga izgubiti, nego nemati nikoga pa nemati koga ni izgubiti"...

....poZZz

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.