listopad, 2007 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        

03.2008 (2)
01.2008 (2)
11.2007 (1)
10.2007 (8)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


design: downwithlov3.blog.hr

Opis bloga

...bolje biti zatvoren a imati gdje
otići nego biti slobodan i nemati
gdje ici...


...na blogu necu pisati nista o sebi....
nego cu pokusati..pisati samo svoja
razmisljanja to jest ono sto me muci
u mojoj glavi....

..mozda bi se moglo nazvati i jednom
vrstom dnevnika.....

Linkovi

..draga osoba..
...ekonomistica..
dadaaa
one life is not enough...
kabulskeprice....
On je moj Život

stvari koje drugima preporucujem i koje volim...

LJubav - ljudi volite jedni druge....
Prijateljstvo - nesto mozda jace i od ljubavi.
Vjera - vjerujte....
obitelj - vrlo vazno.
dobrota - budite dobri.
Muzika - Uzivajte u muzici i vadite ono dobro iz nje...
Umjetnost - sve su lijepe...

stvari koje drugima ne preporucujem..tj stvari koje nevolim....

.mržnju...
..zavist....
ljubomoru...
...neobzirnost...

 

Napisano:utorak,23.10.2007. u 22:23

..i jos nesto.....

...određeni ljudi uvjek za mene govore "da sam dusa od covjeka".....nije da se hvalim....i naravno da je to dobro......ali me zanima vase misljenje zasto mi onda nejde u ljubavi ako sam "dusa od covjeka"...jeli ovaj svijet toliko iskvaren pa da se gleda samo vanjiski izged..ili je u necemu drugom problem...jer za sebe sam dobar i nikada se nebih fizicki mjenjao....ali za druge ocito nisam...ili mi fali ta komunikacija...mnogi to isticu ali ja slabo vjerujem u to......

...jednom davno sam si rekao da vise nikada necu pokusati sa nekom curom nesto...ali vas opet nesto prevara i pokusate .... i sta na kraju dozivite....samo jos jedan pad....

...stvarno se vise neusudim probati...jer se bojim tih.....padava......bojim se da ce me slomiti jednom.....ono sto mi daje snagu je vjera, prijatelji, obitelj i ono sto sam napisao na pocetku....to sto me drugi smatraju dobrom osobom.....

...jednom sam odlucio....nemoram ja ni imati te ljubavi......poklonit cu svoj zivot drugim dobrim ljudima ..jer vjerujem i znam iz iskustva da takvih ljudi ima......inace najveca mi je sreca u zivotu kada usrecim drugog covjeka....

....to je jedan predivan osjecaj , koji ste osjetili nadam se nekad...ako niste pokusajte...to vas..ispunjava iznutra vjerujte.....

...od Boga za sebe trazim samo ono sto mi je dovoljno za normalan zivot ..a ne nikakvo bogatstvo i trazim da mi da priliku da usrecujem druge ljude..

mene usrecuju na sve druge nacine ...osim na nacin ljubavi....nadam se da da cu i to dozivjeti jednog dana.....ali se moze i bez toga.... jeli tak.....?????????

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.