studeni, 2007  
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30    

Studeni 2007 (6)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv



Da/nE

dEsIgN bY: zWjEzDiCa

Conte de fées~

Psujem. Ne bih nikako mogla živjeti bez prijatelja, Studia 54, plesa i alkohola.
~volim Jägermeister.

Napola Zagorka, napola Zagrepčanka.
Mala ptica sa sjevera. fino

I volim dečka koji mene neće. eek

Moi

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

~beaucoup de gens

~autre blog

~femme

.rainbow
.heka
.ami
.momčilo
.žak
.carrie
.lucak

~homme

.tom
.chombe
.taso
.charly
.marko
.zeus
.zec
.veyšmyšina

~vie

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us


© ~mademoiselle





Danas ujutro. Kasnim u školu ko i inače. Nema veze. I na putu prema školi vidim dečke iz razreda kak idu iz škole.
Ja ono wtf.
"Neamo škole, profa bolesna"
Ja reko "Stari moj."
No, i uglavnom, ošli mi u devet sati ujutro lutat po Hajnclovoj i okolici. Da bi se na kraju uspostavilo da idemo u Mekdonals.
Reko "Stari moj, nemam para."
Oni vele "Nema veze. Bumo ti mi neke kupili"
Ja reko "Stari moooj."
No, to je sve ke mi se događa u životu.
U kurac. Sam čekam Boogaloo idući petak pa na Gazde u Best u subotu. Stari moooooj.
Kak bum se razbacala. Jebate.
Taj vikend bum jebeno puno para potrošila =S
Al ono, Gazde, ne.
Dok počnu jebat Snašu po tamburi. Pa mislim da bu mi onda herc stal.
Nema boljeg. Još ak ide cijela moja ekipica. Uf.
Ma i da niko nejde, idem solo, boli me kurac.
Ima da svi slušate tambure. Tambure su jebene.
No, uglavnom, umrite u agoniji i tak to, ne.fino


Pa se čujemo.


14.11.2007. u 14:41

| <3 mUsiC... (13) | O yEa | § |






<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.