http://gregpunkforever.blog.hr/
...:::d¤br¤ jE:::... - fur ImmEr PuNk - Blog.hr I j(A) saD imaN !CQ / 305687886

nedjelja, 02.01.2005.

...:::d¤br¤ jE:::...

waaaauuu sjetih se da i net postoji ovih dana, pa eto me odlučih nastavit ispisivat ovu sagu o još jednoj duši na putu ka smrti u život vječni, gdje se zauvjek sniva, proša je BOžIć i g¤dina nova prolaze i polako ovi praznici i ponovo se otvaraju vrata nama svima drage školice. Sve u svemu ove mi godine nije moglo bit bolje na ovim praznicima zabavljali smo se ,pili i pušili i uživali u slobodi od obaveza i ostalih sranja vezanih uz školu!!!!!!!-tako da sam za doček nove sa curom iša na metal party kod frenda i zabava je bila samo takva ,jedino se nismo mogli dogovorit kada je točno bila ponoć jer nam mobiteli nisu bili usklađeni J. Baš je super cile dane samo ležiš u fotelji ,ideš fritule, kolače i pršut i hipnotizirano gledaš u telku filmove po ko zna koji put ,čak sam otkrija da pršut kad gledaš pod nekim kutem s lijeva, a s desna upaćiš svitlo da je odsjaj zelene boje!!!???-dobro je bilo to šta je saša osnija taj FuCk-ing miliun pa ću ga vjerojatno i imat priliku upoznat na kojem bike festivalu i nečem sličnom , tip je legenda!!!-ajte B¤G iđen glasat……….



…..e za one koji bi tili znat a još ne znaju crtaona je dobila svoj web-site i Stella je opiturala kosu u crno!?!___anddddd namo gori sam turnija sliku sebe u Pragu

- 13:28 - PUCAJ! (19) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>