http://gregpunkforever.blog.hr/
......evo me ,vratih se...... - fur ImmEr PuNk - Blog.hr I j(A) saD imaN !CQ / 305687886

subota, 27.11.2004.

......evo me ,vratih se......












PkDnPC-u…….god save the queen



evo i završija je još jedan FuCk-ing tjedan u mom FuCk-ing životu……jer ja brojim tjedne od subote do subote, a godine mi počinju sredinom osmog miseca……Zašto?……Z(A)to……jer je svake subote koncert u crtaoni a svake godine u 8om misecu je martinska odnosno jadrija fest…… i stvari, mogu reć ,idu nagore ,uglavnom nagore…..u školi nemore bit gore da tako želin da bude, mada u jednu ruku to svjesno želin i to prevladava jer ako smo imali 200školskih sati do danas onda sam ja bija na 98,5 školskih sati šta je ironično jer za to vrime ništa pametnog nisam napravija šta bi mi kasnije koristilo……i to je to šta se tiče lošega……
……ovih sam dana sa frendom iša kupit neke špigete za marte jer su mi ove crne dosadile i zacrtamo ja i on da sve vride osim crnih i bilih…..4 dana smo mi tražili špigete po gradu i nismo ih našli ,zatin smo u dućanu pomorske opreme tražili konope i nismo našli……3 dana sam tražija tange za opituran (tangat) bile konope i nisam naša!!!……i to vam je ljudi moji Šibenik……tako da smo tu misiju prozvali špiget(A) hunting……
……prošli tjedan je u crtaoni bilo pre jebeno……bilo je pun kurac metalaca ,punkera i rockera……nastupali su oprostible koji su svirali uglavnom sex pistolse ,d diplinzi koji su svirali svoje stvari i čiji smo CD dobivali for free na ulazu uz kartu ,bili su fenomenalni i page 11koji su svirali obrade roka ,granča i svega sličnog nesićan se jer som onda svi već bili pod gasom……uglavnom pogo je bija fenomenalan ,brutala živa bilo je likova i u zraku i na podu odnosno i ispod i poviše……jednog mi je frenda zgazilo ,doslovno zgazilo a da tragedija bude još veća utvrdilo se da je on uletija pod naš krug i da smo ga nas troje zgazili :)
……večeras bi triba nastupit disaster u crtaoni sa pointom a vani je full ledeno a ja iman prič put od uru vrimena da crtaone tako da nisam siguran oću li ič al' vjerojatno oću to ja samo seren sad zato šta mi je ledeno al' kad stavin kožnjak na sebe i 4-4 kg metala i navučen marte uznoit ću se do namo……

PkDnPC-u…….no fun



……ova mi je pisma super neznam zašto al' nekako je moćna nadam se da tako neće bit večeras……večeras il' sutra ujutro dobivan od strica gramofon ,pojačalo ,predpojačalo i radio tj. liniju na konponente ću imat u vridnosti oko8000 kn i još kad skupin novce uzet ću cd player i zvučnike i kazetofon i sve će bit komplet al' to je pun kurac skupo tako da će mi tribat najmanje 10god. da to sve kupin……


……i evo još jedna novost uvodin stranicu tjedna tako da namo sa strane morete vidit šta ima zanimljivog na njoj……
- 17:21 - PUCAJ! (9) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>