Green Queen

subota, 23.07.2005.

Hello!!!!


Potrajao je ovaj odmor malo više! Nisam baš presretna bilo je fakat svačega, išla sam 5 puta u kino (i napisala sam vam njihove kratke sadržaje tj. kopirala) svaki je film dobar na svoj način, išla sam na dva ??! sprovoda (od mame bratić i tata od frenda iz razreda)-ništa prekrasno užasno sve skupa ne piše mi se o tome. Našla sam se s mnogo frendica i frendova iz škole. Ovaj post prije zapravo nije moj. Ostavio mi ga je brat sa svojim društvom zato jer mi je ostala lozinka, ali bravo oni, pala sam na foru. A i većini vas se sviđalo!!!
Tek toliko da znate, ja sam cijelo ovo vrijeme bila u Zagrebu a nisam se nigdje izležavala na plaži, najvjerojatnije ne idem ove godine na more, a i što ću tamo mrzim putovati i gužvu i strance...
Vjerojatno ću još neko vrijeme ovak pisat blog svaki tjedan, skužila sam da vas je puno na odmoru i tako.
Ali ne brinite se navratit ću ja vama i ostavit koji komentarčić!!

UŽIVAJTE..............POZDRAV!!!

NEŠTO POPUT LJUBAVI
/A LOT LIKE LOVE/

REDATELJ: Nigel Cole
ULOGE: Ashton Kutcher, Amanda Peet
ŽANR: romantična komedija
GODINA: 2005
DRŽAVA: SAD
SADRŽAJ: Dvoje mladih se upoznaju i zaljubljuju u potpuno pogrešno vrijeme i na potpuno pogrešnom mjestu...

SIN CITY
/SIN CITY/

REDATELJ: Frank Miller, Rober Rodriguez
ULOGE: Bruce Willis, Mickey Rourke, Jessica Alba, Benicio Del Toro
ŽANR: Akcijski triler
TRAJANJE FILMA: 124 min.
GODINA: 2005
DRŽAVA: USA
SADRŽAJ: Okosnica priče govori o Marvu, hrabrom uličnom borcu koji je uvijek bio drukčiji i djelovao sam. Kada Marv odvede kući ljepoticu Goldie, koja osvane mrtva u njegovu krevetu, on odlučuje pročešljati grad kako bi pronašao njezinog ubojicu i osvetio gubitak jedine kapi ljubavi koju je njegovo srce ikada poznavalo. Još jedna priča prati Dwighta, privatnog istražitelja koji se pokušava kloniti nevolja, iako ga nevolje uvijek prate. Nakon umorstva policajca u starome dijelu grada, Dwight će učiniti sve kako bi zaštitio svoje prijateljice noći. Naposljetku, ovdje je i John Hartigan - posljednji iskreni policajac u Sin Cityju. U posljednji sat svoje karijere, odlazi uz prasak spašavajući jedanaestogodišnju djevojčicu iz sadističkih ruku senatorovog sina s neočekivanim obratom...
TALAC
/HOSTAGE/

REDATELJ: Florent Emilio Siri
ULOGE: Bruce Willis, Kevin Pollak, Jimmy Bennett, Jonathan Tucker
ŽANR: akcijski kriminalistički triler
GODINA: 2005
DRŽAVA: SAD
SADRŽAJ: Kad tri maloljetna prijestupnika krenu pratiti jednu obitelj pri povratku kući, ne bi li im ukrali auto, dožive nešto čemu se nikako nisu nadali. Trojka ostane zarobljena u kompleksu višemilijunske vrijednosti, na rubu grada i bez mogućnosti bijega. Nakon što ih uhvati panika, članove obitelji uzmu za taoce, pa se Talley (Willis) ponovno nađe u situaciji koju se nadao izbjegavati do kraja života. Primoran je preuzeti ulogu koje se svojedobno ostavio, jer ulog brzo raste, a talačka kriza se pretvara u nešto mnogo nasilnije i užasnije nego što je ikad mogao i pomisliti.


MADAGASKAR
/MADAGASCAR/

REDATELJ: Eric Darnell (Antz), Tom McGrath
ULOGE: Chris Rock, Ben Stiller, David Schwimmer
ŽANR: animirani
GODINA: 2005
DRŽAVA: SAD

Od tvoraca animiranih megahitova "Shrek" i "Riba ribi grize rep"dolazi nam šarmantna priča o četvoro prijatelja iz zoološkog vrta koji se moraju snaći u divljini.


SADRŽAJ: U njujorškom zoološkom vrtu u Central Parku, lav (Ben Stiller), zebra (Chris Rock), žirafa (David Schwimmer) i nilski konj (Jada Pinkett Smith) najbolji su prijatelji i zvijezde showa za posjetitelje. No, kad jedan od njih nestane iz svog kaveza, ostalo troje bježe kako bi ga mogli potražiti. Potraga ih odvede na brod na putu za njihovu postojbinu - Afriku.
Međutim, kad brod potone nedaleko od obale Madagaskara, prijatelji koji su cijeli život proveli u zatočeništvu odjedom iz prve ruke moraju naučiti kakve opasnosti skriva život u divljini. Četvorka, za koju su se čitav život brinuli ljudi, ne zna ništa o životu u divljini, kao ni to da je jedan od njih – lav – genetski preodređen pojede ostalu trojku…

RAT SVIJETOVA
/WAR OF THE WORLDS/

REDATELJ: Steven Spielberg
ULOGE: Tom Cruise, Dakota Fanning, Tim Robbins
ŽANR: SF spektakl
GODINA: 2005
DRŽAVA: SAD

Najiščekivaniji blockbuster sezone! Snimljen s budžetom većim od 200 miljuna dolara, film Oscarovca Stevena Spielberga s TomomCruiseom u glavnoj ulozi je najskuplji SF spektakl ikad snimljen.


SADRŽAJ: Film nastao na temelju popularnog romana H. G. Wellsa je priča o napadu na Zemlju agresivnih stvorenja s planeta Marsa. Došavši u zelenim brodovima, Marsovci počinju napadati sve velike svjetske metropole svojim smrtonosnim atomskim zrakama kojima se zemaljska tehnologija nije u stanju suprotstaviti.
Što može spasiti Zemlju? Odgovor je jednostavniji nego što je ljudska vrsta mogla zamisliti...

23.07.2005. u 20:23 • 17 KomentaraPrint#

srijeda, 20.07.2005.

ERROR ON PAGE!!
VIRUS was FOUND!!

/89467fg54dtasieuzt89--_x

24/34v3p7/wer67v&/4j8bv4$(%/()35p6093qxy

20.07.2005. u 15:34 • 8 KomentaraPrint#

utorak, 12.07.2005.

Hey!!!


Kod mene ima svačega, malo tuge malo sreće, ali o tome nećete čitati. Danas je mjesec dana što sam se vratila s maturalca, tako da će te možda u slijedećem postuvidjeti neke slike! Tjedan dana neću pisati blog idem na mali odmor, tj. ne idem nikud samo radim jednu malu stanku. Vjerujem da vam neću previše nedostajati. Sve vas lijepo pozdravljam. I za ovaj post sam vam pripremila VOLIM TE na nekoliko jezika svijeta!!!

Image Hosted by The Image Hosting

HRAVATSKI: Volim te!
ENGLESKI: I love you!
NJEMAČKI: Ich liebe dich!
NIZOZEMSKI: Ik hou van je!
HAVAJSKI: Aloha, wan ia´oe!
JAPANSKI: Kimi o ci shiten!
TALIJANSKI: Ti amo!
NORVEŠKI: Jeg eisker deg!
PORTUGALSKI: Eu te amo!
RUSKI: Ya tybya lybyu1
SLOVENSKI: Ljubim te
ŠVEDSKI: Jag älskar dig!
ZULU: Nigiyakuthanda!
KASTILJANSKI: Te quiero!
ŠPANJOLSKI: Te amo!
ESPERANTO: Mi amas vin!
LATINSKI: Ego tu amo!

Ne štedite na riječima!
Pozdrav!!!

Image Hosted by The Image Hosting

Image Hosted by The Image Hosting

Image Hosted by The Image Hosting

Image Hosted by The Image Hosting

12.07.2005. u 19:17 • 26 KomentaraPrint#

subota, 09.07.2005.

Haaaaj!!!

Image Hosted by The Image Hosting

Danas imam točno 14 godina i jedan mjesec. Ne piše mi se o meni. Zanima me zašto mi tako malo šaljete mailove??? Pošaljite mi koji mailić jako će te mi popraviti raspoloženje. Stavila sam vam Murphyjeve zakone, meni su neki baš zanimljivi.


Murphyjevi zakoni

U SVAKOM TRENUTKU...

*Ako nešto može poći krivo, poći će.
*Ako ništa ne može poći krivo, ipak će poći.
*Ako se čini da je sve u redu, nešto vam je promaklo.
*Smiješi se... sutra će biti gore!

*Šteta će biti proporcionalna vrijednosti stvari.
*Prepuštene same sebi, stvari će od loših postati još gore.
*Ništa nije tako lako kao što se čini.
*Za sve trebaš više vremena nego što misliš.
*Kad god želiš nešto napraviti, nešto drugo ćeš morati napraviti prije toga.

*Ako moraš pitati, nisi ni dužan znati.
*Ako ti se ne sviđa odgovor, nisi ni trebao postaviti pitanje.
*Svijet je kompliciraniji nego što to većina naših teorija pokazuje.
*Većina općenitih izjava je netočna, kao i ova ovdje.

*Kad radiš na rješenju nekog problema, uvijek pomaže ako znaš odgovor.
*Većina problema ima ili nekoliko rješenja ili ni jedno. Rijetki su problemi koji imaju samo jedno rješenje.
*U trenutku kad ti se čini da dolaziš do rješenja, provjeri ga – vjerojatno nije točno.
*Odgovori mogu biti krivi, točni, oboje ili ni jedno od toga.
*Većina odgovora je djelomično točna i djelomično kriva.

UH, NEZGODNO...

*Šansa da kruh padne na namazanu stranu proporcionalna je cijeni tepiha.
*Ako ti avion kasni, avion na koji moraš presjesti s ovoga će doći na vrijeme. Isto je s busom i svim drugim prijevoznim sredstvima.
*Auto ispred tvog na cesti je sporiji od tvog.
*Red u koji staneš uvijek će biti najsporiji. Bilo da si pješke, autom ili na bilo koji drugi način!

LJUBAVNI ZAKONI
*Prije nego što pronađeš princa, moraš poljubiti mnogo žaba.
*Ako je osoba 'slobodna', za to ima razloga.
*Količina ljubavi koju netko osjeća prema tebi, obrnuto je proporcionalna prema količini ljubavi koju ti osjećaš za tu osobu.
*Ako se čini da je predobro da bi bilo istinito, vjerojatno ni nije.
*Ljubav je stvar kemije, seks stvar fizike.
*Ljubav je pobjeda mašte nad razumom.
*Uvijek je lakše naći partnera ako već imaš jednog.
*Ako ti se čini da veza neće uspjeti, ali ipak želiš probati, veza neće uspjeti.
*Što je tip više seksi, veće su šanse da je homić.

KOMPJUTERSKI ZAKONI

*Svaki cool program uvijek traži više memorije nego što je imaš.
*Hard disk će riknuti onda kad u kompjuteru imaš važne dokumente za koje još nisi napravio back up.
*Kompjuter u dvije sekunde napravi pogrešaka koliko 20 ljudi u 20 godina rada.

U ŠKOLI...

*Satovi idu brže za vrijeme odmora.
*Na dan testa najmanje 15 posto učenika će biti odsutno.
*Osamdeset posto pitanja na završnom ispitu temeljit će se na predavanjima koje si propustio i gradivu koje nisi pročitao.
*Bez obzira koliko učio, profesor će te pitati baš ono što ne znaš.

VOJNI ZAKONI

*Ni jedan ratni plan nikad nije preživio susret s neprijateljem.
*Najopasnija stvar na terenu bitke je zapovjednik s mapom u ruci.
*Ako te tvoj narednik može vidjeti, može i neprijatelj.

ZAKONI TEHNOLOGIJE

*Logika je sistematska metoda dolaska do pogrešnog zaključka sa samouvjerenosti.
*Tehnologijom vladaju oni koji se bave nečim što ne razumiju.
*Stručnjak je netko tko zna puno o malo toga, a ne zna apsolutno sve o ničemu.
*Reci čovjeku da u svemiru ima 300 milijardi zvijezda i povjerovat će ti. Reci mu da je ograda svježe oličena i morat će ju dodirnuti da se uvjeri.
*Do svih važnih pronalazaka došlo se greškom.
*Ništa se nikada ne sagradi na vrijeme ili unutar planiranog budžeta.
*Novi sistemi proizvode nove probleme.
*Računala su nepouzdana, no ljudi još više. Svaki sistem koji ovisi o ljudskoj pouzdanosti je nepouzdan.
*Ako eksperiment radi, nešto je pošlo krivo.
*Ako nekoliko stvari može poći krivo, krivo će poći ona stvar koja će uzrokovati najviše štete.
*Svaki aparat će se pokvariti u najgorem mogućem trenutku.

I, DA SE NETKO NE BI UZALUD TRUDIO...

*Pri svakom pokušaju printanja Murpyjevih zakona zaglavit će se papir u printeru.

Pišite mi da li vam se sviđa!!!

Pozdrav!!!
P.S. evo doživjeli ste vi i dugačak post

Naknadno dodano u post:
valjda vam se sviđa moj novi dizajn, a kao i što vidite napravila sam listu super blogera, još ju moram proširiti tako da vas nebrine što još vaše ime nepiše, a ako netko jako želi dospjeti tamo neka napiše u komentaru za ovaj post.
P.S. svatko tko ostavi komentar na ovaj post ulazi u super blogere!!!
moja frendica Tanja je otvorila blog pa je posjetite http://tpgirl.blog.hr
dodano 10.7.2005. oko 18.00 sati

Image Hosted by The Im<br />
age Hosting

09.07.2005. u 19:25 • 23 KomentaraPrint#

srijeda, 06.07.2005.

Dragi moji blogeri...

Nemam pojma kak da počnem ovaj post. Opet vam se moram zahvalit za komentare, ali nadam se da to već i sami znate.

Ovo vrijeme fakat iritira, osjećam se kao da je jesen UŽAS. Samo neka kiša, hladnoća, dugi rukavi... i ja se još moram prehladiti. Ali doći će i nama sunce!!!
Dok ga čekamo "pasite" okice s ovim prekrasnim plažama, a ako je netko na tome sličnom ili ima priliku nek uživa!!!


Image Hosted by The Image Hosting

Pisala bih ja vama rado duži post. Ali mi ništa ne pada na pamet, tak da se opet morate zadovoljit s ovih par redova. Štos je u tome da sam već napisala jedan poduži post ali se nije učito. :-(((. Što mogu danas baš nemam puno sreće. Nadoknadid ću ja to u drugom postu.




Animated gifs by ClipartInc.comAnimated gifs by ClipartInc.comAnimated gifs by ClipartInc.comAnimated gifs by ClipartInc.comAnimated gifs by ClipartInc.com



BYE-BYE!



Image Hosted by The Image Hosting

06.07.2005. u 19:41 • 21 KomentaraPrint#

nedjelja, 03.07.2005.

Image Hosted by The Image Hosting

I, kako ste mi?
Ja sam ok, ništa posebno. Nemam baš volje pisati nešto. Pa sam malo uredila blog stavila neke slikice. Pišite mi dal vam se sviđa! I opet vam moram zahvaliti na komentarima!

Puno pozdrava i svima vam šaljem jedan Image Hosted by The Image Hosting !!!



Image Hosted by The Image Hosting

03.07.2005. u 19:00 • 27 KomentaraPrint#

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

< srpanj, 2005 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari da/ne?

OPIS BLOGA

sve i svašta a na kraju ništa


o meni

Zovem se Lea, imam 15 godina. Rođena sam 9.6.1991. Na jesen ću ići u prvi razred neke srednje škole.

-volim:
-svoju obitelj
-svog mačića Becksa
-frendove i frendice
-muziku- Green Day =]
-komp, internet, TV
-blog, blogere, komentare
-čokoladu
-serije - O.C. -the best


-volim i mrzim:
-školu
-profe
-kozmetiku (volim u umjerenim kol., a kad je ima previše ovo drugo)
-plesati, nisam baš neki talent pa...

-mrzim:
-narodnjake
-nafrigane šminkerice i netalentirane i nafrigane pop- zvijezdice
-fotkanje mene- to namjerno i odglumljeno smješkanje me totalno iritira, izluđuje i živcira
-ljubomoru, laž, pretvaranje, glumljenje onog što nisi, povodljivost
-prišteve
-kretene, manekene, ulickane dečke
-med
-drogu i cigarete
-sport



Free Web Site Counters
Free Web Site Counters

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Image Hosted by The Image Hosting
Image Hosted by The Image Hosting Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us
Blog.hr

Green Day music

Green Day. net

Green Day.com

Green Day Authority

iskon

OK!

muzika.hr

Lyrics

Paper Doll Heaven

GREEN DAY NEWS

Osvojili su nagradu "Kids Choice" za najbolju grupu i najbloju pjesmu za Wake me up when september ends!!

i evo slatke fotke Billie Joe-a s ženom i sinovima! :)

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Green Day je osvojio nagradu ESKY awards za najbolji bend ove godine!!

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

I ipak se Billie Joe (na sreću mnogih) vratio na svoju staru boju kose CRNU!!!!! I napravio je dvije nove tetovaže i to na desnoj ruci ružu i na prstenjaku desne ruke nalazi se "Adeline" logo.

a evo i fotke nove tetovaže

Image Hosted by ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Billie Joe Armstrong ima novu žutu frizuru!! Izblajho je svoju kosu, ali ja mislim da mu bolje stoji crna. Ma, to je njegov izbor u kojem ga ja podržavam ako se njemu tak sviđa!

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Green Day je osvojio neke nagrade, a to su:

Grammy za

Najbolji Rock album:
Green Day - American Idiot

BRIT Awards 2006. za
Najbolju internacionalnu grupu:
Green Day
Najbolji internacionalni album:
Green Day - "American Idiot"

GREEN DAY
Filmske zvijezde?
Snima se film po konceptu albuma "American Idiot", ali bez Billija Joea, Trea Coola i Mikea Dirnta u glavnim ulogama. Dečki su jednoglasno izjavili: "Mi nismo glumci i neželimo se ni okušati na filmu jer smo sigurni u naš ANTITALENT!" Još uvijek se nezna tko će se naći u ulozi Jesus of Suburbia, ali Greenovci će svakako odlučivati o scenariju i izboru glumca. "Povjerenje je strava, ali provjera je bolja! Ne želim cijeli projekt prepustiti luđacima iz Hollywooda! Ako moje ime stoji iza ovog filma, onda želim da se posao odradi kako treba!", kratko je odgovorio Billie Joe.

Image Hosted by ImageShack.us

svira vam GREEN DAY: Boulevard of broken dreams







Riječi pjesama

GREEN DAY

Good Riddance (Time Of Your Life)

Another turning point
A fork stuck in the road
Time grabs you by the wrist
Directs you where to go
So make the best of this test
And don't ask why
It's not a question
But a lesson learned in time
It's something unpredictable
But in the end is right
I hope you had the time of your life

So take the photographs
And still frames in your mind
Hang it on a shelf of
Good health and good time
Tattoos of memories
And dead skin on trial
For what it's worth
It was worth all the while
It's something unpredictable
But in the end is right
I hope you had the time of your life

It's something unpredictable
But in the end is right
I hope you had the time of your life

It's something unpredictable
But in the end is right
I hope you had the time of your life