i'm-not-dead

četvrtak, 12.04.2007.

me again...

Evo mene nakon DUUUUGO vremena... Pa evo šta je sve bilo od zadnjeg posta:

pa... ništa posebno...

A da, idem u srednju školu u kojoj je SUPER!, imam neke nove frendove al sam ipak i zadržala one stare... lidiju, maju, sandy... Naravno, od novih frendova NITKO ne sluša što i ja, još bi bilo ok da slušaju bar strano ili nešto normalno ali neeeee... Ma, dosadit će im jednom narodnjaci, nadam se!

Kod mene je sve po starom... I dalje slušam GREEN DAY, najviše NICKELBACK i ostalo šta oduvijek slušam, al ima i par novih albumčića od nekih koje prije nisam podnosila a sad mogu proć... Super mi je od Christine Aguilere zadnji album, ima par ful tihih i fora pjesama (Hurt...), onda od Pink (Long way to happy, Who knew...) i tako... Al ipak NICKELBACK mi je u zadnje vrijeme najdraži, non-stop vrtim zadnji album (p.s. koji je, usput, i proglašen za najbolji album 2006. godine od Billboarda). I šta još... Počela sam i slušat neke stare stvari- Pink Floyd, Nirvana i tako. I obožavam od Pink F. „Wish you were here“... To je otprilike to...

PAR FOTKICA:

Image Hosted by ImageShack.us
NICKELBACK

Image Hosted by ImageShack.us
GREEN DAY

Image Hosted by ImageShack.us
GREEN DAY



Naravno kad sam već tako dobre volje da ovo pišem odlučila sam i malo uredit blog (al samo malo) pa se sa strane vrte lyricsi od nekih pjesama...

I šta još??? Pa ništa... Kissach svima i to je to do drugih praznika... cerek

- 14:45 - Komentari (0) - Isprintaj - #