i'm-not-dead

srijeda, 26.04.2006.

HI!!!
Eto meni dosadno pa vam se javljam. Danas je bilo neš zbilja posebno!!! Sadili smo drvo! Moš mislit. Cijela škola je morala gledat kako se sadi jedno drvo! Ma super. Ajd, ako ništa nismo zbog toga imali pola matiše. Uglavnom, spremam se... za petak... idemo u šest navečer. Jedva čekam. E, a da se iskupim za to što tad neću niš pisat, stavila sam neš o Bullet for my valentine! Inače, to mi je super grupa, tj . super pjesma- All these things I hate. A imate je i sa strane- mislim riječi. Pjesma mi je najbolja koju sam čula zadnjih 2 godine! Stavila sam vam i popis nekih grupa i što ja mislim o njima!!! CIAO !!!





BULLET FOR MY VALENTINE

Matthew Tuck – vokali ,gitara
Michael Padget - guitara
Jason James - bass
Michael Thomas - bubnjevi

Bullet dolazi iz Walesa, a osnovan je 2003 g. Svrstavaju se u melodic dark rock sa velikim utjecajem metala. Kao klinci slušali su Metallicu,Testament i Iron Maiden...
Zajedno su od dječačkih dana pod imenom ''Jeff killed John'' i kada su trebali snimiti album napušta ih bassist...

U grupu dolazi novi bassist, mjenjaju ime u ''Bullet For My Valentine'' i potpuno mjenjaju zvuk. Ime grupe je povezano sa Dark Romantic textovima Matthew Tucka te postaju odlučni da stvore nešto veliko... Potpisuju ugovor sa London Visible Noise te 2004 godine objavljuju self-titled (ep) album jednostavno nazvan ''Bullet for my valentine''.

2005 g izdaju prvi službeni album ''The Poison'' te osvajaju Kerrang! nagradu za najbolji britanski newcomer band. Prije mjesec dana ''The Poison'' je izdan u U.S.A. Na turnejama su pratili su Rob Zombia i Chimairu. Objavili su 3 video spota: Hand Of Blood,All The Things I Hate,Tears Don't Fall.


Dakle popis grupa i moje mišljenje o njima:thumbup

Green Day- obožavam ih
Linkin Park- super pjesme, imaju smisla
Bullet for my valentine- još ne znam previše o njima, al u zadnje vrijeme su
zbilja super
System of a down- grupa koja mi se sve više i više sviđa, pjevač ima ful
čudan al dobar glas
Korn- u zadnje vrijeme super je (posebno «Coming undone»- obožavam tu
pjesmu)
The Rasmus- super su, dobar look (perje...) i zakon pjesme
HIM- ok, dobre pjesme, malo čudan pjevač, al mi malo zvuče kao da nekog
kopiraju
P.O.D.- zvuče mi kao Linkin park, inače su ok, upravo sam nabavila njihov
album
Tokio hotel- prolazna slava, ne znaju o čemu pjevaju (a i liče na cure)
Revolverheld- njemačka grupa koja mi je super- sviraju neki rock il tako
nešto (i pjevač je FUL zgodan)
Us5- slatki dečki, dobre laganice, al su mi već dosadili
Simple Plan- ok grupa, kako koja pjesma
Blink 182- ok
The Pussycat Dolls- ok su
Sugarbabes- presladunjave
Arctic Monkeys- previše govore o njima, nisu mi nešto (prebritanski za mene)
Franz Ferdinand- jedna-dvije pjesme su ok, al su čudni malo, nemaju
određeni stil

Nemojte se ljutit ako mi se ne sviđa vaša omiljena grupa il sam neku zaboravila, sve ove grupe su super- al meni je neka bolja, neka gora. Ma, super su, glavno da je strano i da riječi pjesama imaju imalo smisla, a ne kao «štikla»- ne znaš zašto ta pjesma uopće postoji- nemaju riječi smisla (koje riječi? Ima ih 5 ukupno)... A, da pjeva ju Severina- to sve objašnjava- u šta se glazba pretvorila???puknucu

Odoh ja!njami
Kissescerekcerekcerek


- 15:52 - Komentari (1) - Isprintaj - #