i'm-not-dead

četvrtak, 13.04.2006.

Još malo o meni...blablablablablablablabla
Naravno...

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Uglavnom, osim što slušam glazbu, kao što se vidi... obožavam i slikati (ne crtati, totalni sam antitalent za crtanje...), tj. fotografirati... ne smijte se!!!mad Mislite šta oćete...



Image Hosted by ImageShack.us

So, navijam za Rijeku, i ne nisam jedna od onih koja to kaže tek tolko. Ne, ne znam baš igrat nogomet, al ga volim gledat. Ne čudite se. O svojim naj klubovima znam šta god hoćeš, a osim Rijeke, naj mi je oduvijek i Arsenal... jeste vidjeli kako je ušao u finale??? Svaka čast golmanu što je obranio Villarealov jedanesterac (bio je opravdan), Henry nije bio baš raspoložen za golove ali... ušli su u finale, to je važno. Ma, 100% će pobijediti Barcelonu- ona će uć u finale isto 10000% (moj 3. najdraži strani klub). Ok neću vas više zamarati.

Jel dosta o meni???
JE!

- 12:04 - Komentari (1) - Isprintaj - #