< siječanj, 2007 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

Nešto...






Ime: Irena
Nadimak: Chi
Datum rođenja: 09.07.1989.
Škola: 4. razred jezične gimnazije
Kakva sam ja? mala čupava cura koja je furt oblečena v zeleno (to se da skužiti smijeh)!
Važni ljudi u mom životu: najbitnije v životu su mi (naravno osim roditelja i seke) moje lobsterke i još par ljudi bez kojih nemrem. Strašno sam izbirljiva kaj se tiče društva pa su mi ovi navedeni fakat najbitniji.
Volim: zelenu boju, sve svoje starke, crtiće, mjuzikle, svoje plišance i plesanje
Ne volim: osobe koje lažu
Vrline: ne znam (ak vas zanima, pitajte nekog ko me pozna koje su mi vrline rofl)
Mane: lajava, nemrem držat jezik za zubima pa zato nekad neke drage mi ljude znam povrediti, jako zločesta prema nekima koji mi se ne sviđaju, nemam razumjevanja za drugačiji stil razmišljanja od mojeg, tvrdoglava
Icq: 366-995-471


LOBSTER CLUB

Ideja "biti jastog" nastala je još davne 2005. u ljeto kad je neki prijatelj Sitarkinog i Icekinog prijatelja veselo izjavio da je jastog, od tada počinje zajebancija na tu temu i Sith i Ic izmišljaju englesku verziju odnosno "I'm a lobster", ove godine njihova ideja proširila se na još 4 cure (Enu, Jelenu, Lidiju i mene) i tako je nastao LOBSTER CLUB i pozdrav "I'm a lobster" kojeg prati simpatično mahanje ruku ispod vlastitog nosa.

Lobster club bavi se ničim zapravo, izlazimo zajedno, družimo se i sve smo si jako dobre prijateljice što je ključno za nastavak postojanja ovog kluba. Imamo i svoj logo, i crne majce kratkih rukava na koje je "on" tiskan. Naime, te ćemo majce nositi svaki petak i time simbolizirati da LC nema ozbiljnih namjera i postoji samo da bi se njegovih 6 članica uvijek dobro zabavljalo i naravno zauvijek družilo.
Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Linkači

Blog

Nela - iliti Ziha, ili kak već, neznam smijeh U biti, cura, 2. razred, ide s menom na zbor, which means da lepo pjeva thumbup Tipična Kc cura - luduje i zabavlja se! Blog --> najs smijeh

Fetusica - novootkriveni blog s prezverskim idejama za pisanje rofl Inače, vlasnica bloga i ja smo išle skupa u osnovnu školu yes You must visit ovaj blog, fakat je presmešni (ali u dobrom smislu smijeh thumbup

Tamara - iliti Brineta, iliti Music is my life... kak si zemete smijeh Počela je imat veeeoma inspiritivne postove... naravno, i realni su. Voli tehnjavu pa se na njenom blogu more najti svakaj! Way the go thumbup

Drugačija cura - s tim da oče ostat anonimna, neznam kaj da napišem pod ime (I respect that) thumbup Ima jako zanimljive postove, zversko razmišljanje i pogled na svijet! Ovaj blog se fakat splati posjetiti smijeh

Tužna djevojka - mlada, al nažalost tužna cura, pati zbog zaljubljenosti u najboljeg bivšeg frenda, ALI stvari kreću na bolje! Za detaljnije informacije poglečte blog party

Željac - ilitiga Memphis_raines, student, ekonomija, Zg... Nakon nekog štrajka počel je pisati ponovno postove nove (weee) party anyway, skoro svaki post mu sadrži neku smešnu sliku. Svakako posjetite ovaj blog... nete požalili nut

KIćo - također poznat kao Legolas, matematičar, freak za slike i to... jedino s čim ga čovek more videti je famozni - fotić smijeh Također je zaslužan za logo naše gimnazije i on je nešto kao urednik stranice gimnazije. Blog mu je fora, pokušava po izlgedu shvatit ljude, onak, okej zujo

GrimReaper - sused koji je oživel svoj blog sretan

Shipoopi - nadasve zanimljivi postovi... go and take a look thumbup



Njihovo veličanstvo - starke
Puno ime im je Converse All Star, a rođene su 1917. u Americi. Obožavaju ih sporatši, glumci, pjevači i obični smrtnici. Starke su postale statusni simbol mnogih generacija. Jednostavno dizajnirane sportske cipele od platna s gumenim vrhom ubrzo su zarazile mnoge, a jedan od najvećih ljubitelja postao je i Chuck Taylor, košarkaš Akron Firestonesa. Tako ih je zavolio da je 1921. postao njihov ambasador promovirajući ih diljem SAD-a. Uspjeh je pomalo, ali sigurno rastao pa su u Conversu dvije godine kasnije odlučili na modelu otisnuti Taylorovo puno ime. Tako je starka postala iznimno popularna, a nakon Amerike brzo je osvojila i Europu. Pa i danas, gotovo stotinjak godina od njihova nastanka, jednako su popularne i dosad ih je prodano 580 milijuna pari. Vrlo je važna njihova boja - rokeri vole tamne, ružičaste više odgovaraju uzornim školarkama, a trend-setteri nose i starke na cvjetiće i točkice!
Image Hosted by ImageShack.us



You Are My Sunshine
You are my sunshine,
My only sunshine.
You make me happy,
When skys are gray.
You never know dear,
How much I love you.
So please don't take my sunshine away.

The other night dear,
While I was sleeping,
I dreamt I held you in my arms.
But when I awoke dear,
I was mistaken,
So I hung my head and cried.

~*Bridge*~

You are my sunshine,
My only sunshine.
You make me happy,
When skies are gray.
You never know dear,
How much I love you.
So please don't take my sunshine away.

The other night dear,
While I was sleeping,
I dreamt I held you in my arms.
But when I awoke dear,
I was mistaken.
So I hung my head and cried.
Image Hosted by ImageShack.us

Drum'n'zez- Palacinka
Tebi bih dao i sredinu palačinke
tebe mi nije teško gledati bez šminke
od tebe ne vidim ni sisate klinke.

Tebi bi dao - cedi pastu iz sredine!
Do tvoga osmeha mi nema miline
nožni prstići k`o sedefi iz dubine.

Kada bih tvoju ljubav ceniti ja znao,
kada bih tvoju ljubav ceniti ja znao..

Tebi bih dao svoje internet sate
i ovako nezgrapan trenirao karate
odreko se polovine svoje plate.

Tebi bih dao i ono što nemam
i pored pizze svašta ja znam da spremam
uz filmove bih počeo da dremam.

Tebi bi lagodno prepustio daljinac
i bio drag kao sin jedinac
a kad smo sami ponaš`o se k’o klinac.

Tebi bi poslednji gutljaj vina dao
ni voćnih jogurta mi ne bi bilo žao
kada bi tvoju ljubav ceniti ja znao.

Georgie Fame - Yeh yeh
Every evening, when all my days work is through
I call my baby, and ask her what shall we do
I mention movies, but she don't seem to dig that
And then she ask me, why don't I come to her flat
And have some supper and let the evening pass by
By playing records, beside a groovy hi-fi
I say yeah yeah that's what I say, I say yeah yeah

My baby loves me, she gets me feeling so fine
And when she loves me, she let's me know that she's mine
And when she kisses, I feel the fire get hot
Se never misses, she gives me all that she's got
And when she ask me, if everything is OK
I've got my answer, the only thing I can say, I say Yeah yeah
That's what I say, I say yeah yeah

We'll play a melody and turn the lights down low
So that no-one can see
We gotta do that, we gotta do that
We gotta do that, we gotta do that
And there'll be no one else alive in all the world 'cept you and me
Yea, yea, yea, yea, yea
Yea, yea, yea, yea
Pretty baby I never knew such a thrill
Just thought I'd tell you, because I'm trembling still
But pretty baby, I want you all for my own
I think I'm ready to leave those others alone
No need to ask me if everything is OK
I got my answer, the only thing I can say
I say yeah yeah, that's what I say, I say yeah yeah
That's what I say, yeah yeah

We'll play a melody and turn the lights down low
So that no-one can see
We gotta do that, we gotta do that
We gotta do that, we gotta do that
And there'll be no one else alive in all the world 'cept you and me
Yeah, yeah, yeah, yeah, yeah yeah
Yea, yea, yea, yea
Pretty baby I never knew such a thrill
Just thought I'd tell you, because I'm trembling still
But pretty baby, I want you all for my own
I think I'm ready to leave those others alone
No need to ask me if everything is OK
I got my answer, the only thing I can say
I say yeah yeah, that's what I say, I say yeah yeah

That's what I say, I say yeah yeah
That's what I say, I say yeah yeah

Image Hosted by ImageShack.us


Love
Love
It seems like only yesterday
You were just a child at play
Now you're all grown up inside of me
Oh, how fast those moments flee

Once we watched a lazy world go by
Now the days seem to fly
Life is brief, but when it's gone
Love goes on and on

Love will live
Love will last
Love goes on and on and on

Once we watched a lazy world go by
Now the days seem to fly
Life is brief, but when it's gone
Love goes on and on
Image Hosted by ImageShack.us


Hair - Aquarius
When the moon is in the Seventh House
And Jupiter aligns with Mars
Then peace will guide the planets
And love will steer the stars

This is the dawning of the age of Aquarius
The age of Aquarius
Aquarius!
Aquarius!

Harmony and understanding
Sympathy and trust abounding
No more falsehoods or derisions
Golding living dreams of visions
Mystic crystal revalation
And the mind's true liberation
Aquarius!
Aquarius!

When the moon is in the Seventh House
And Jupiter aligns with Mars
Then peace will guide the planets
And love will steer the stars

This is the dawning of the age of Aquarius
The age of Aquarius
Aquarius!
Aquarius!

Harmony and understanding
Sympathy and trust abounding
No more falsehoods or derisions
Golding living dreams of visions
Mystic crystal revalation
And the mind's true liberation
Aquarius!
Aquarius!
Image Hosted by ImageShack.us


Come What May
Never knew I could feel like this
Like I've never seen the sky before
Want to vanish inside your kiss
Every day I love you more and more
Listen to my heart, can you hear it sing?
Telling me to give you everything
Seasons may change, winter to spring
But I love you until the end of time

Come what may
Come what may
I will love you until my dying day

Suddenly the world seems such a perfect place
Suddenly it moves with such a perfect grace
Suddenly my life doesn't seem such a waste
It all revolves around you
And there's no mountain too high
No river too wide
Sing out this song and I'll be there by your side
Storm clouds may gather,
And stars may collide
But I love you (I love you)
Until the end of time(until the end of time)

Come what may
Come what may
I will love you until my dying day

Oh, come what may, come what may
I will love you, Oh I will love you
Suddenly the world seems such a perfect place

Come what may
Come what may
I will love you until my dying day
Image Hosted by ImageShack.us


Znaš li????
Da li znaš da kad nekome zavidiš to je zato jer ti se ta osoba u stvari sviđa?
Da li znaš da oni koji su naizgled vrlo jaki u stvari imaju vrlo osjećajno srce i vrlo su ranjivi?
Da li znaš da oni koji uvijek brane druge u stvari trebaju nekog tko će braniti njih?
Da li znaš da su 3 riječi koje je najteže izgovoriti:
Volim te, Oprosti i Pomozi mi?
Ljudi koji ih izgovaraju stvarno ih trebaju i osjećaju njihovu težinu, to su ljudi koje mora poštovati i cijeniti…
Da li znaš da ljudi koji drugima rade društvo pomažu drugima u stvari sami trebaju društvo i pomoć?
Da li znaš da su ljudi koji nose crveno sigurniji u sebe?
Da li znaš da ljudi koji nose žuto znaju uživati u svojoj ljepoti?
Da li znaš da ljudi koji nose crno žele ostati nezamijećeni i trebaju tvoju pomoć i razumijevanje?
Da li znaš da se tvoja pomoć drugima uvijek vraća dvostruko?
Da li znaš da oni koji te najviše trebaju tebi ne znače ništa?
Da li znaš da je lakše reći nekome što osjećaš preko pisma nego to isto reći u lice…ali da li znaš da ako to kažeš u lice ima puno veću vrijednost?
Da li znaš da su stvari koje je najteže učiniti ili izreći vrednije od najskupljih stvari koje možeš kupiti novcem?
Da li znaš da ako nešto lijepo zamoliš, sigurno ćeš to i dobiti?
Da li znaš da možeš ostvariti svoje snove, možeš se zaljubiti, postati bogat, ostati zdrav, ako vjeruješ u svoje snove iznenadit ćeš se što si sve sposoban učiniti?
Ne vjeruj ništa što ti je rečeno dok to i sam ne iskušaš, ako znaš nekoga kome je potrebno nešto od spomenutog i pružiš mu svoju pomoć, vidjet ćeš da će ti se to dvostruko vratiti.



utorak, 02.01.2007.

Super power (ha?!) :)

Dragi moji ljudeki... pa mi smo već u 2007.-oj, ideeeeš... da, kao prvo, sretno vam novo leto... puno svega... ma, znate kak te želje i željice već glase smijeh Nadam se da ste lepo profeštali za Novo leto... jer je meni bilo zveeeeer... no, idemo po redu...
U petak sam pošla van s curama... Bile Ic, Sith, Ena, Galovićka, Ivek i ja... kasnije nam je došel i Škvorc jer nam je trebala njegova pomoć... Fala Škvoooorc! I tako, bijasmo mi u parkiću... zezamo se, smijemo, pa opet zezamo... pa počnu ozbiljnije teme... pa odustanemo od toga pa se opet idemo zezat i tak u nedogled thumbup Nakon nekog vremena, zaključili smo da nam je zima pa smo se pobrale do Kugle...Krenule Sith i ja plesati, kasnije nam se priključila i Galovićka... plešemo mi, plešemo...a meni slabooo... ne od alkohola da bi si tak neko nekaj mislil, nego sam malo jela taj dan, a i znate kak je v Kugli vruće i to... al okej, otišla sam se malo luftati pa mi je bilo dobro... pogledem ja na vuru, kad ono, 2 sata... ništa, spremim se ja i polako krenem doma... i sretnem na pol puta seku s društvo.... veli seka da idem s njima na pijaču... naravno, nije me dugo trebalo nagovarati nut Otišli mi u pub (vodu sam pila, bravo ja!)... oko 3 dojde zaštitar do nas i pita „Gospodo, bi mogli polako? Fajrunt je...“, ništa oblečemo se mi, idemo van... idemo do Kugle... obrne rundu jedan lik.. i nakon nekog vremena... tam malo prije 5 dojde konobar do nas i veli da spijemo to kaj imamo jer je fajrunt... pa sami fajrunti su... koma... i tak se seka i ja uputile doma oko 5 i došle doma u pol 6... a kaj češ, girls just wanna have fun party U subotu sam doma crkala kaj zaklana...zijev
Zatim... fešta za novo leto...
Bijasmo u goricama pri Juri... slike još nisam dobila, al čim ih dobijem, stavljam ih na blog da ih vidite... bilo puno ljudi, pijače... a hrane taman... od lobsterki smo bile Ena, Sith, Ic, Galovićka i ja, falela nam je samo Lidija... Brzo j došla ponoć... svi smo si spočestitali novo leto i nastavili dalje piti, plesati... „I onda neš pil?!“ – „POTEGNIIIII“! Negdi oko 4, ili čak kasnije, Sith, Jura, Nino i ja počeli s karaokama... to ste trebali čuti... smehi nad smehima... a kaj, barem smo se zabavljali... Btw. Deniiiis, mi smo bili bolji plesni par od Sith i Galovićke... ja mislim da smo mi pobedili, ovaj... ne da mislim, nego znam thumbup Cure, više sreće drugi put, hehe! S Enom sam krenula doma u 6, zaspala negdi oko 7 i naravno, celi ponedeljak sam spala... onda mi je po noći bilo teže spati... a najlepše zaspim, onaj prvi san... i poruka dojde... Fala Gogo kaj si me zbudil... onak, neki ljudi nemaju reprizu nove godine... Hehe, zezam se... a baš me nasmijal s porukom...
I tak... ostalo nam je samo još jedno polugodište za iti u školu... nekima više, a nekima manje.. naughty I bed mi je to kaj ove godine kao budemo u novoj gimaziji... ja neču običan bijeli čisti razred... meni se moj razred baš sviđa... tak je lepi spošarani, ima „grafitiće“ i nikad nam nije dosadno dok gledamo u zid... barem imamo zanimaciju pod nekim dosadnim predmetom ak nikaj drugo lud Uuuu... za malo manje od 6 meseci idemo za Grčku... rrrrr... can't wait...
Mislim da sam dost napisala, mislim, morem ja još nije frka... obožavam ja pričat blabla... al poštedila bum vas sad... budite mi dobrički, veseli... party

- 13:24 - Komentari (6) - Isprintaj - #


<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

POSJETI I NARUČI! LADY MAKAI DESIGN!