srijeda, 23.08.2006.

Yes..I 'm still alive..

Vratila sam se iz toplica...kak je tam bilo zanimljivo...da umres...sami dedovi i bakice...ah..
Jos malo do skole...jedva cekam..al kad krene...crkavat cu..da..da..
Sutra, po drugi put idem u ovom tjednu idem u Zg...jos malo pa cu se tamo stacionirat..he..he..(vis..vis, pa to nebi bilo lose!!) Imam male macice..da..zurim se ...
Ovo je bio post samo da onak, znate da sam ipak, uz sve STILL ALIVE!!!

| 19:58 | Say something! (6) | Print this! | #

<< Arhiva >>

Copyright © Think pink...or green.! - Design touch by slash

Komentari On/Off

< kolovoz, 2006 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Opis bloga

Cursors


To sam ja. Sva moja nutrina na ovoj stranici.
Tu cete cesto citati neke moje privatne stvari,
moje ironicne, i koji put crno humorne osvrte na svijet.

Da li vam se svida moj design??
Ja sam ga pisala, ovaj, moj brat.

Nesto o meni:

ime: nije bitno
godine: takoder
Volim: cokoladu, decke, glazbu, igrice...dalo bi se tu nabrajat.
ne volim: napuhane i umisljene osobe, narodnjake, rano ustajanje...
Linkovi
Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr
Angry girl
Dark princes
Nanita

Slusam:
Guns n Roses(brzo ce slike!!!)
Najdraze pjesme: Don`t Cry, November Rain...

The Offspring
Naj pjesme: Self Esteeme, She s got Issues, Amased...

Green Day
Naj pjesme: Whatsername, Homecoming..

Nirvana
Naj pjesme: Dump, Smells like teen spirite, The Man Who Sold The World...

Naj TV serije: Gilmore girls, M.A.S.H., the Simpsons

Naj filmovi: Pirates of Carrebian, Chocolate...

Pa recite da stariji ne gundaju na nas od pamtivjeka!
Mladi danas vole luksuz.Ne znaju se ponasati, preziru autoritet, ne postuju starije i zabavljaju se umjesto da rade. Mladi ljudi ne ustaju kada stariji ulazi u prostoriju. Proturijece roditeljima, brbljaju u drustvu, prozdiru za stolom slatkise,
prekrize noge i tiraniziraju ucitelje!


Ovaj tekst nije napisao neki ljutiti ucitelj vec starogrcki filozof Sokrat!!!

Znate li da se za samo jedan smjesak mora napregnuti 17 misica?!?








Guns n Roses: Don´t Cry


a sad malo "pametnih" izreka:
Djevokama trebaju decki kao ribama bicikli.
Napad je najbolja obrana.
Bolje alternativa nego pasiva.
Bolje bonton nego beton.
NA ZENAMA SVIJET OSTAJE!!1
sto slusam
Slusam:
Guns n Roses(brzo ce slike!!!)
Najdraze pjesme: Don`t Cry, November Rain...

The Offspring
Naj pjesme: Self Esteeme, She s got Issues, Amased...

Green Day
Naj pjesme: Whatsername, Homecoming..

Nirvana
Naj pjesme: Dump, Smells like teen spirite, The Man Who Sold The World...

Naj TV serije: Gilmore girls, M.A.S.H., the Simpsons

Naj filmovi: Pirates of Carrebian, Chocolate...

Pa recite da stariji ne gundaju na nas od pamtivjeka!
Mladi danas vole luksuz.Ne znaju se ponasati, preziru autoritet, ne postuju starije i zabavljaju se umjesto da rade. Mladi ljudi ne ustaju kada stariji ulazi u prostoriju. Proturijece roditeljima, brbljaju u drustvu, prozdiru za stolom slatkise,
prekrize noge i tiraniziraju ucitelje!


Ovaj tekst nije napisao neki ljutiti ucitelj vec starogrcki filozof Sokrat!!!

Znate li da se za samo jedan smjesak mora napregnuti 17 misica?!?








Guns n Roses: Don´t Cry